Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja Miles gjør jo bare jobben sin stakkar.

6030544[/snapback]

I det jeg ser, gjør han den på en stygg måte i tillegg til at han er spydig. Før han sier noe, så kan han i alle fall sette seg å få et innblikk om hva som virkelig foregår. Han gikk bak ryggen til Karen og ringte til Mike Nowick. Fint at han avslo sammtalen med Miles, Mike er jo på Jack sin side. Fint at Karen hjelper Buchanan og co.

 

Men hvor er Audrey nå? Stakkars Agent Pierce...

Lenke til kommentar
I forhold til tidligere sesonger så tror jeg de kanskje gjør en forandring på Miles slik at vi liker han. Slik de gjorde med både Tony Almeida og George Mason.

6030500[/snapback]

Ikke glem Hobbiten som også ble gjort sympatisk i siste øyeblikk. Håper dog Miles fortsetter å være en usympatisk fyr som tilslutt blir ført skikkelig bak lyset og får en karriereknekk av dimensjoner. :)

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Ja Miles gjør jo bare jobben sin stakkar.

6030544[/snapback]

I det jeg ser, gjør han den på en stygg måte i tillegg til at han er spydig. Før han sier noe, så kan han i alle fall sette seg å få et innblikk om hva som virkelig foregår. Han gikk bak ryggen til Karen og ringte til Mike Nowick. Fint at han avslo sammtalen med Miles, Mike er jo på Jack sin side. Fint at Karen hjelper Buchanan og co.

 

Men hvor er Audrey nå? Stakkars Agent Pierce...

6033630[/snapback]

 

Jup samt at Curtis burde ha returnert til CTU med Henderson. :yes:

Lenke til kommentar

Tre spoilere, en som er litt overaskende:

 

 

President Keeler er ikke død. Han holder på å komme seg etter skadene fra sesong 4. Heller og Pierce sin skjebne vil bli avdekket i neste episode. Informasjon fra NY Post intervju med Howard Gordon

 

 

Lurer på om Evelyn og datteren ble drept eller ikke..?

 

Tre personer som er bekreftet for sesong 6;

 

 

 

Jack Bauer (duh)

Chloe

Barry Landes (kjæresten til Kim... :hrm: )

I tillegg vil enten presidenten eller konen hans være tilbake. Hvem holdes hemmelig, men kun en av dem kommer....

 

 

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg håper for guds skyld Logan blir sendt til maximum security penitentiary :)

 

Blir interessant å se hvilken rolle typen til Kim får, håper i det minste de fremdeles er sammen :p

 

Husker lite av Keeler, håper han entrer scenen som en good-guy. Ble ikke han sånn halvveis drept i den flygreia i s04?

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Produsentene og skribentene i 24 ville drepe av Keeler i flystyrten i sesong 4, men FOX nektet dem, da de ikke ville ha en president drept av terrorister.

 

Jeg frykter at Kim får en større rolle i neste sesong. Huff...

 

De jeg vil ha neste sesong er Aaron og Wayne. Og kanskje noen nye spennendes typer.

 

Ellers;

 

Kommer fortsatt ikke over at de drepte Tony, var latterlig. Det gjorde ikke akkurat historien bedre. En av de få ting jeg har å utsette på sesongen.

Lenke til kommentar

Noe som kommer til å være med i siste episode, jeg aner overhodet ikke hvordan denne kommer med i bildet helt plutselig;

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En undervannsbåt med det russiske navnet Natalia vil spille en rolle..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...