Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er faktisk spilt inn scener hvor Jack Bauer er dødelig(!!) og faktisk spiser en matbit og til og med går på toalettet, men de scenene er alltid blitt kuttet.

 

La oss ta en brainstorm, hvem kan det være på flyet? Jeg vil tippe at det er en fra tidligere sesonger ettersom det ikke røpes. Kan jo være hun leiemorderen fra tidligere (glemt navnet).

5987400[/snapback]

Tja, det er veldig merkelig. Så episoden akkurat nå. Hvem Henderson ga tapen til, er uvisst. Det er faktisk fint at de utsatte det slik at vi får vite det det i neste episode. Lista om hvem som er i flyet får han i neste episode.

 

Jeg tror at flyet flyr innenlands, og de nye folka President Loagan prata med står bak det meste vil jeg tro.

 

Det med maten, husk at episodene ''hopper'' i noen minutter i pausene :) Men han må nok stoppe et sted hvor det er mat før vi riktig vet at han skal spise i pausen.

 

Gleder meg :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan presidenten skal begrunne det om han velger å skyte ned flyet...

6027860[/snapback]

Ja, det blir litt vanskelig for ham og ro seg ut av en eventuell nedskyting av et fly. Han er jo ikke akkurat den beste løgneren :D Endret av Anderssb
Lenke til kommentar

Pierce er savnet ja, liker den fyren.

 

Skyte ned flyet? Spar meg, Jack Bauer viste i sesong 2 (eller var det 3?)hva han syntes om folk som skyter ned fly han er på. Han viser dem ved å overleve for så å kverke dem.

 

En god episode. Av en eller annen grunn likte jeg piloten utrolig godt, synd han fikk så liten rolle i serien. Er typen som kunne spilt president ;)

 

Chloe er bare hærlig irriterendes.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Fabelaktig episode. Jeg hater Miles, han går meg på nervene.

Det er nesten uvitende for oss å forestille oss hva som skjer i neste episode. Enten sprenger Logan flyet og det vil vake oppmersomhet, eller så hopper Jack ut fra flyet med fallskjerm. Det må da være en fallskjerm i det flyet.

 

Håper denne uken går fort :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Litt morsomt å tenke på at 3 av skuespillerene i Sesong 5 har spilt mot hverandre tidligere i Robocop: Peter Weller (Henderson), Ray Wise (visepresident Gardner) og nå også Paul McCrane (Graham, presidentens nye rådgiver). Sistnevnte spilte jo Emil Antonowsky som fikk et skikkelig syrebad i slutten av denne filmen...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...