Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Siden han ikke sjekket tapen, legger de vel nesten opp til at den er en fake, men om det ikke er det så løser Bauer det helt sikkert uansett! Siden Presidenten var totalt drittsekk mot Heller da han fikk høre at Henderson hadde tapen, så tror jeg Heller har fått litt hevntanker. Dvs, jeg tipper han gir langt faen i renomeet til USA osv. ;)

 

Altså, heller mente jo ikke noe vondt med det han gjorde med Bauer, han ville jo bare at Presidenten skulle gå av uten dramatikk osv. Men måten han løste det på (låse fast dattern sin FFS) var litt uproft :D

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok en gang en meget bra episode! Mener denne sesongen er den beste så langt. Og at det skal produserest 3 sesonger til lover bra :) (Om det stemmer)

 

 

Hate på President Logan vokser for hver episode nå! Gleder meg til og se når han blir busted ! ;)

 

Synest ikke det var dumt av Keller og tenke på landet, men det var utrolig dumt av han og la de 2 vaktene passe på tapen.

 

Men jeg regner med den tapen som Jack ga til Henderson er fake, pga at han ikke sjekket den. Men når kunne Jack ha laget den fake tapen ? Han var jo fanget, og hadde ikke noe tid til det :hmm:

 

Jaja, for bare vente tålmodig til neste tirsdag :)

Lenke til kommentar

Yay 3 sesonger til med 24. :w00t:Kilde

 

EDIT: Litt kinky å tenke på at presidenten i 24 gjør det han gjør i serien er pga oljen, fordi den nærmer seg $100 fat. Dette viser seg i virkeligheten å stemme da bensinprisene vil nærme seg 15,- literen og $100 fatet. :cry::(

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Kanskje han bare tok ut kasetten?

Eller er det ikkje kasetter i dei små duppedittene der? Who knows!

 

Spennende i allefall.

5946929[/snapback]

 

Minnebrikke? Et eller annet må jo den infoen lagres... Og jack er vel av de skarpere knivene i skuffen, så han får ut den uten noe prob ;)

 

Gleder meg til logan blir satt i jern!! :D

Lenke til kommentar

Bomba at det opptaket i 24 skulle bli lagret digitalt. Hadde det vært en annen serie hadde det sikkert vært på et vanlig kassettbånd. :!: Er så digg å se all den teknologien man har tilgjengelig faktisk bli brukt i en serie for å gi det mere variasjon og virkelighetstro. :D

Lenke til kommentar

Helt enig, meget spennende episode. Så den akkurat nå, og regisøren gjør det fabelaktig med endinga i vær episode, det gjør 24 unik og mer spennende enn alle andre.

 

Jeg også tror at tapen han ga til Henderson er fake, enten det, eller tatt ut minnebrikke. Så ikke ut som om den opptakstingen hadde plass til kasett, så minnebrikke er garantert tatt ut. Vi så også at Jack ikke stressa med å følge Henderson etter at han fikset armen til Audrey. Så...

 

Omg, Heller dreit seg ut. Likte ikke det i det hele tatt. At han sviktet sin datter sånn, han ville gjøre det på sin egen måte.

 

Gleder meg til neste episode :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Nok en sessong med mange vrier og overraskelser , selv synes jeg at det var trist av EX - President Palmer døde ( Om han ikke kommer tilbake i en av de neste , vet jo ALDRI. det er 24 :p )

 

Fin underholdning , utrolig bra av folkene bare sessongen og holde speningen oppe.

Eneste er vel at jeg føler av og til at det blir litt repitisjoner av og til, men ingen Serier er perfekt.

 

Logan snart tatt :D ( eller vet jo aldri !! ) :p

Endret av Yuri555
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...