Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at jeg var ikke så veldig overrasket over at Presidenten var innvolvert, for husker jeg rett så syns jeg at han var litt "rar" også når han tok over i sesong 4.

 

Men denne sesongen sammen med sesong 1 er de klart beste og jeg gleder meg til 3 nye dager(sesonger) med Kiefer, som forøvrig er en fenomenal skuespiller.

 

Over til episode 17. GENIAL!

5914812[/snapback]

Etter det jeg ser, så er ikke President Logan involvert i det hele tatt. Det er ''muldvarper'' i hans regjering. Jeg har sett episode 5 nå, og det er Wall Cummings, Presidentens rådgiver og venn som er muldvarp. Han jobber sammen med den Ligaen som drepte Palmer og som prøvde å drepe Jack og Chloe også. Chloe's sex-partner, Derek, jobber med Cummings.

 

Den kidnappingen som skjedde i flyplassen skulle hindre i at Pres. Logan og den Russiske Pres. skulle signere under den frihets pakten, men den var også en avledning for han ene ''sivilen'' som fikk det kortet av han terroristen i flyplassen for å frakte nervegassen ut av flyplassen. Ligaen kunne gjort dette diskrè, ved at de møttes i flyplassen å frakte bare varene ut i SWAT-uniform, men de ville ha oppmerkomshet pga. av den pakten som skulle undertegnes.

 

Skal se epi. 6 snart :)

5915291[/snapback]

 

Tror du skal se helt til ep17 før du uttaler deg noe mer om presidenten. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først vil jeg si at jeg var ikke så veldig overrasket over at Presidenten var innvolvert, for husker jeg rett så syns jeg at han var litt "rar" også når han tok over i sesong 4.

 

Men denne sesongen sammen med sesong 1 er de klart beste og jeg gleder meg til 3 nye dager(sesonger) med Kiefer, som forøvrig er en fenomenal skuespiller.

 

Over til episode 17. GENIAL!

5914812[/snapback]

Etter det jeg ser, så er ikke President Logan involvert i det hele tatt. Det er ''muldvarper'' i hans regjering. Jeg har sett episode 5 nå

5915291[/snapback]

OMG. Ikke les spoiler tråden før du er up to date a.

Lenke til kommentar
Det er da ikke noe farlig det. Raker ikke deg, og det får være opp til meg om hva jeg leser her inne av dere. Jeg må ta ansvar selv for hva jeg ser. :)

 

Kan vel delta hvis jeg vil?

5916109[/snapback]

 

Joda, men da trenger du ikke komme med ting vi har fått vite for mange episoder siden ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett alle episodene til 17 og jeg sitter igjen overasket over for hvor bra denne sesongen har vært hittil! Alt fra spenning og overaskelser til tragedie og drama, 24 er det beste jeg har sett av serier. Uten tvil.

 

Som sagt så er Presidenten med på det som har skjedd denne dagen. Logan og Henderson måtte visst kvitte seg med Palmer for at han ikke skulle tyste til noen.

Uansett. Jeg var inne på Wikipedia og søkte om 24. Fikk opp saker og ting, der stod det blant annet:

In Season 5, Jack Bauer is hiding from the Chinese Authorities under the alias of Frank Flynn, tries to live a normal life until he is forced back into action as he finds himself framed for attempts made on the lives of several people from his past.

Jack gjemmer seg for Kinesiske myndigheter altså. Kunne vi se dem i sesong 4? Husker ikke det, så jeg lurer på dette.

 

Alt i alt har jeg fått med meg hva som foregår. Men jeg lurer på en ting også. Jeg så litt bak i tråden her, til side 11, og ErlendRU sa at Audrey skulle bli skutt av Jack. Det skjedde ikke da, han bare klikket fullstendig på henne når han skulle overhøre henne. Det må være falsk rykte, kilden kom fra 24fans.com.

 

Når kommer neste episode nå? Er det på tisdag?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Jack gjemmer seg for Kinesiske myndigheter altså. Kunne vi se dem i sesong 4? Husker ikke det, så jeg lurer på dette.

 

Alt i alt har jeg fått med meg hva som foregår. Men jeg lurer på en ting også. Jeg så litt bak i tråden her, til side 11, og ErlendRU sa at Audrey skulle bli skutt av Jack. Det skjedde ikke da, han bare klikket fullstendig på henne når han skulle overhøre henne. Det må være falsk rykte, kilden kom fra 24fans.com.

 

Når kommer neste episode nå? Er det på tisdag?

5929866[/snapback]

 

Han gikk jo inn i konsulatet til Kina også ble en drept.. Så han måtte spille død for at han ikke skulle bli utlevert til kinesiske myndgeheter, eller bli drept av sine egne folk for å ikke kunne gi informasjon til Kina.

 

Du burde se hvilken dato jeg skrev det innlegget på.. ;)

 

edit: Kommer i morgen i USA og om natten tirsdag for oss som skaffer den i Norge. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Ok takk :)

 

Episoden skal skaffes med en gang! Da gjenstår det å se hva som skjer videre, om Jack i det hele tatt blir fanget og om Audrey's far, James, hjelper dem videre. Blir spennende å se hvordan Presidenten takkler det når Jack viser fram den samtalen han hentet fra banken også.

 

Klarer nesten ikke å vente :)

 

PS: Hva kan grunnen være til at vi ikke har fått sett noe av Kineserne? De har nok ikke fått vite at Jack er i live, men kan det skje?

Lenke til kommentar
Synes den Audreyscenen var veldig non-hollywood, det var liksom noe mer groteskt over det.

 

Og jeg håper virkelig Jack ikke ga Henderson den ekte kilden! :D

 

*håpe håpe*

 

24 er uten tvil verdens beste tv-serie!

5944817[/snapback]

Veldig enig.

 

Og 24 overrasker gang på gang; denne episoden var det faren til Audery som overrasket meg mest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...