Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

"We're talking about taking down the president of the United States" :dribble: Jeg fikk hvertfall frysninger så det holdt på slutten der!! :love: Virker som tingene har kommet veldig ut av kontroll for presidenten nå, så han må nesten bare gå med på det Henderson gjør, for at han ikke skal bli tatt tenker jeg.. Uansett, sinnsykt bra episode!! Igjen! Uten tvil den beste sesongen til nå! :w00t::cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrudde på TV2 i akkurat nå, og gjett hva som kom opp på skjermen?

Jo, reklame av 24 Sesong 5 :) Den begynner da 4. Mai på TV2, dvs. inntil da er amerikanerne på epsode 20-21 kanskje.

 

Men, nå har jeg akkurat skaffet meg alle episodene fra 1 til 17 og videre skal skaffes. Skal jeg i det hele tatt begynne å se? I stua står en vegg-montert ViewSonic 32'' LCD TV. Hva skal jeg gjøre? Kvalitene på filmene er HDTV 640*480 sånn cirka, altså 480i. Mens i rommet her har jeg en 17''. Har til gjengjeld sourround og Creative X-Fi.

 

Skal jeg vente til TV2 begynner å sende eller?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Jeg skrudde på TV2 i akkurat nå, og gjett hva som kom opp på skjermen?

Jo, reklame av 24 Sesong 5 :) Den begynner da 4. Mai på TV2, dvs. inntil da er amerikanerne på epsode 20-21 kanskje.

 

Men, nå har jeg akkurat skaffet meg alle episodene fra 1 til 17 og videre skal skaffes. Skal jeg i det hele tatt begynne å se? I stua står en vegg-montert ViewSonic 32'' LCD TV. Hva skal jeg gjøre? Kvalitene på filmene er HDTV 640*480 sånn cirka, altså 480i. Mens i rommet her har jeg en 17''. Har til gjengjeld sourround og Creative X-Fi.

 

Skal jeg vente til TV2 begynner å sende eller?

5910310[/snapback]

Nei. Koble PCen til LCD TV'en?

Lenke til kommentar

Det her er ganske vilt. Dette utvikler seg til å bli noe av det beste som er vist på tv-skjermen. Grepene de har gjort for å rette opp etter sesong 4 hjelper virkelig på. Utsøkt spenning og utsøkt musikk i denne episoden, merket at pulsen gikk opp.

 

Serien har kommet seg veldig, dette kan knapt bli bedre. Det er nesten som jeg tilgir dem for å tal livet av Palmer og Tony...Men bare nesten...

 

Sesong 5 er noe jeg absolutt anbefaler alle å se. Det er tydeligvis kommet til noe ferskt blod i denne sesongen når det gjelder folkene bak kameraet.

Lenke til kommentar
http://www.tv.com/story/story.html&story_id=4032

 

Er ikke annet enn å smile til den  nyheten.

 

Var ikke meningen å spoile deg Onyx, men setter ikke spoilertags på det som allerede har funnet sted. Men nå som du har begynt å se så er vel Palmer dau allerede.

5912328[/snapback]

 

Jepp. Så det på kulturo også. Kan ikke si at det er noe annet enn en gledelig nyhet for meg (regner med for de fleste 24-fans) spesielt mtp hvor syk sesong 5 har vært. :love:

 

Vil tro en av de neste sesongene kan komme til å ha om Jacks forhold til Kina. Litt rart vi ikke har hørt noe fra dem enda i sesong 5, han har jo tross alt reddet USA et par ganger til nå dette døgnet, det må jo bli lagt merke til. :hmm:

Lenke til kommentar

Greit, nå har jeg sett episode en og fått med meg hva det hele handler om.

Det var i alle fall mye som skjedde på en gang, og det er det vi seere liker!

 

Jack lever under navnet Frank nå. Ved den brakken Jack bor i, bor ei dame som heter Diana med sin sønn. Palmer blir skutt gjennom foran vinduene av de folka, ledet av en type med briller. Så, sønnen til Diana har hørt noen rykter om Jack ''Frank'', om han tidligere fortid, og at han ikke er det han er.

 

Videre ser vi Michelle og Tony. Bilen til Michelle hadde en bombe, den sprenger. I det Tony går ut for å se hvordan det gikk med Michelle og tar rundt henne, sprenger den igjen. Tony blir skadet og sendt til sykehus for så til CTU. Så får vi øye på den nåværende presidenten. Han holder en pressekonferanse om Palmer's død. Et glimt av hans kone, Martha, viser at hun tydelig har psykiske problemer. Uten tvil om det.

 

Cloe snakker i telefon med han som lesper i CTU, husker ikke navnet, og sier at Tony og Michelle har blitt angrepet. Før det fikk hun SMS om at Palmer var død. Cloe ringer Jack og forteller hva situasjonen er. Jack ber om og møtes i Los Angeles. I det Jack skal forsvinne med helikopteret, har sønnen til Diana følgt etter han. Jack må da ta med seg han for at han ikke skal tyste.

 

Jack ber Diana om å kjøre mot Las Vegas for å hente sønnen sin. Han lander så helikopteret i en arbeidsplass i L.A., hvor han møter Cloe kjørenes i en taxi. Men, alle tre støter på de mennen som drepte Palmer. Jack klarer å drepe alle og får info av han med briller...

 

Hvorfor ble Palmer drept? Jo. Martha sier til sin mann (Presidenten) at Palmer hadde ringt Martha og bedt henne om å møte Palmer for å snakke. Presidenten trodde ikke på dette og mente det var halusinasjoner, og tok det ikke ille opp.

 

Så det jeg fikk med meg, var at Palmer ble drept i frykt for at han skulle snakke ut. I dette tilfelle til Martha. Er jeg på vild spor?

 

Uansett. Jeg skal se episode 2 nå, men det viktigste er å få med seg hovedinnholdet :) Gidder ikke å skrive slik neste gang, men første gang får gå :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Først vil jeg si at jeg var ikke så veldig overrasket over at Presidenten var innvolvert, for husker jeg rett så syns jeg at han var litt "rar" også når han tok over i sesong 4.

 

Men denne sesongen sammen med sesong 1 er de klart beste og jeg gleder meg til 3 nye dager(sesonger) med Kiefer, som forøvrig er en fenomenal skuespiller.

 

Over til episode 17. GENIAL!

Lenke til kommentar
Først vil jeg si at jeg var ikke så veldig overrasket over at Presidenten var innvolvert, for husker jeg rett så syns jeg at han var litt "rar" også når han tok over i sesong 4.

 

Men denne sesongen sammen med sesong 1 er de klart beste og jeg gleder meg til 3 nye dager(sesonger) med Kiefer, som forøvrig er en fenomenal skuespiller.

 

Over til episode 17. GENIAL!

5914812[/snapback]

Etter det jeg ser, så er ikke President Logan involvert i det hele tatt. Det er ''muldvarper'' i hans regjering. Jeg har sett episode 5 nå, og det er Wall Cummings, Presidentens rådgiver og venn som er muldvarp. Han jobber sammen med den Ligaen som drepte Palmer og som prøvde å drepe Jack og Chloe også. Chloe's sex-partner, Derek, jobber med Cummings.

 

Den kidnappingen som skjedde i flyplassen skulle hindre i at Pres. Logan og den Russiske Pres. skulle signere under den frihets pakten, men den var også en avledning for han ene ''sivilen'' som fikk det kortet av han terroristen i flyplassen for å frakte nervegassen ut av flyplassen. Ligaen kunne gjort dette diskrè, ved at de møttes i flyplassen å frakte bare varene ut i SWAT-uniform, men de ville ha oppmerkomshet pga. av den pakten som skulle undertegnes.

 

Skal se epi. 6 snart :)

Lenke til kommentar
Først vil jeg si at jeg var ikke så veldig overrasket over at Presidenten var innvolvert, for husker jeg rett så syns jeg at han var litt "rar" også når han tok over i sesong 4.

5914812[/snapback]

Etter det jeg ser, så er ikke President Logan involvert i det hele tatt. Det er ''muldvarper'' i hans regjering. Jeg har sett episode 5 nå, og det er Wall Cummings, Presidentens rådgiver og venn som er muldvarp. Han jobber sammen med den Ligaen som drepte Palmer og som prøvde å drepe Jack og Chloe også. Chloe's sex-partner, Derek, jobber med Cummings.

5915291[/snapback]

 

Nå har jo du ikke sett lenger enn ep 5. Når du kommer til ep 16-17 skjønner du mer ;)

Presidenten er med på det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...