Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, faen heller. Vi trenger ikke spoilertags i denne tråden.

 

Jeg har siden første gang jeg så Presidenten syntes det var noe merkverdig med ham. Så på en måte kom ikke det som en bombe for meg.

 

Men de siste 15 episodene har han bare bekreftet gang på gang at han var en naiv tosk. At det hele nå har vært et "skuespill" skjønner jeg ikke.

 

Og hvilken rolle har da visepresidenten? Jeg fikk inntrykket av at han skulle sabotere for Presidenten... Any guesses?

Lenke til kommentar

Presidenten har fått blant annet Henderson (terrorist) til å kidnappe barnet til hun sekretæren, fordi hun angivelig vet noe.

 

Henderson ringer presidenten og sier at operasjonen var mislykket fordi Jack Bauer kom. Han sier Wayne og Bauer ikke skal være rundt lenge nok til at informasjonen sprer seg.

 

Presidenten svarer: Sørg for at det blir gjort.

 

Ergo. Presidenten er slem.

Lenke til kommentar
Kommer ann på informasjonen det angår

5869063[/snapback]

Hvis presidenten kan holdes ansvarlig for at en i hans stab sitt barn har blitt kidnappet, spiller det vel egentlig ingen rolle hva informasjonen angår.

 

Hans medarbeidere har truet med å ta livet av barnet hennes. Da er presidenten i mine øyne slem/en terrorist.

Lenke til kommentar
Presidenten er ikke nødvendigvis "slem," mulig han har dannet et annet lag for å renske opp i noe... who knows

 

tror ikke presidenten er "slem" men att han blir tvingt til og gjøre det.. blir uansett spennende neste episode :yes:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Presidenten er nok akkurat som Henderson - nemlig en patriot som vil gjøre hva som helst som han mener er godt for landet sitt. Jeg må si jeg ble overrasket da jeg så at det var han, men allikevel kom det ikke som et stort sjokk. Det blir spennende å se neste episode!

 

Sesong 5 er uten tvil den beste sesongen av 24 noensinne, med sesong 1 på en fin andreplass.

Lenke til kommentar

Det virket nå ganske tydelig at Presidenten ikke viste om hva hans stabssjef gjorde utifra krangelen de hadde da presidenten fant det ut (men kanskje det kun var et skuespill for å lure "tilskuerene").

 

Ser uansett ganske mørkt ut, kommer nok ikke til å bli en utelukkende "happy ending" på denne sesongen. At Tony er død var nesten like kjipt som at Palmer ble drept. Men de har nå brakt Palmer sitt mord inn igjen i plottet, noe jeg tidligere savnet.

 

Med tanke på at det hele tiden var planlagt en sesong 6 så skulle det ikke forundre meg om denne sesongen vil bli nært knyttet til neste. Bra å se at de har kommet seg etter en middels-dårlig sesong 4. Dette er den beste sesongen etter sesong 1.

 

For ordens skyld et ganske meningsløst comeback av Jack sin datter. Elendig skuespill og hva var poenget? Regner med at hun dras inn igjen før sesongavslutningen, hvis ikke er det bare et latterlig forsøk på å dra flere seere. Merkverdig hvor lav prestasjon det var på skuespillet for hennes del, så ut som hun kjedet seg på settet.

 

Blir litt av en vår med sesongavslutning her, samt i Lost og Prison Break :)

Lenke til kommentar

Med de dialogene hun ble servert så er det vanskelig å få til noe seriøst skuespill.. En elendig dialog og story ,at hun liksom skulle være misfornøyd/uinterresert av å se faren sin etter alt de har vært gjennom. Er det to forskjellige forfattere som skriver her tro? Merkelige greier.. Heldigvis er resten av historien av et annet kaliber, mulig denne eldrende psykiateren av en kjæreste vikles inn i storyen senere og at fakta vil endre dette rare scenarioet.. Jeg tviler dog.

 

Når det er sagt så er det en utrolig spennende sesong nu!.

 

prison break er jo gammal allerede og lost er patetiskt.. :tease:

 

Sopranos i dag og 24 i morgen derimot = ... Digg ;)

Endret av _richter_
Lenke til kommentar

Oioi, spennende greier!

Men, en ting jeg la merke til i E17 var at Jack kalte Wayne Palmer for Mike en gang!? 03:14 omtrent var tidspunktet. Merkelig ting å gjøre det?

Tror forøvrig den minst korrupte personen i 24-universet (unntatt Jack Bauer, da) må være Aaron Pierce. Makan til ordentlig fyr!

Endret av Paull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...