Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Men at han som ble torturert hadde krefter til det han gjorde finner jeg patetisk. Når det er sagt kan jeg ingenting om denne giften de insjiserte. Men at de kan ta SÅ feil av en person finner jeg litt rart, man kan liksom ikke fake hjertemonitorer og den slags :D

5752477[/snapback]

Enig. Henderson lå jo liksom i koma. Tviler sterkt på at en som vokner opp fra koma vokner opp så kjapt, og er så "klar" i hodet at han kan sette en sprøyte i Tony og så stikke av med en gang.

5754061[/snapback]

 

 

Kan han som torturerte han badguyen være med på det?

At han bare spøryta inn saltvann i han og badguyen lata som om at han var lost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det her er helt utrolig, 24 keeps fucking me over ..for å si det mildt...

helt rått  :thumbs:

5787804[/snapback]

 

Hey brother! :!:

 

Var veldig bra denne episoden men seriøst denne benådnings greia begynner å bli oppbrukt i 24 nå. Hver eneste terrorist ønsker å ha full immunitet, bla bla bla signert fra Herr President, så forteller de visen sin. WHF, Jack har blitt myk, hva med en rask gameldags tortur?

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Han som spiller Jack var med i filmen på tv3 i dag jo, Phone Booth.

5779647[/snapback]

OFF: Veldig bra film forresten.

 

ON: Bra episode, men skuffende med Tony. Theo var digg, håper han dukker opp igjen. Interessant dette med Wayne (heter han ikke det, broren til David Palmer?), håper han kommer seg unna. Og er enig at dette med full immunitet er oppbrukt, virker også litt enkelt å få det.

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert Audrey ante at hun solgte til en terrorist, men det vil vise seg.

 

Bra episode må jeg si. Enig med at det har blitt litt vel mange immunitetssaker nå, men det har jo også vært andre ting; Jack skjøt jo Hendersons kone som var et smart og overraskende trekk, dog til ingen nytte da.

 

Angående Wayne, er det meningen at Visepresidenten skal være den slemme? Syns, det virker litt tynt, altså vi vet jo ingen ting, men har på følelsen at dette kan ødelegge litt hvis det ikke ligger en bra historie bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...