Neversummer Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Noen som opplever dette om dagen. Har selv vanlig chello 2Mbit, men opplever hastigheter som tilsvarer 4Mbit. Noen som kjenner til om de har oppgradert linjene? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 I perioden 1. til 5. januar fikk jeg hastigheter opp til 19 mbit med mitt 4 mbit abbonoment. Mulig de tester ut linjene i forskjellige områder. Lenke til kommentar
Neversummer Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 I perioden 1. til 5. januar fikk jeg hastigheter opp til 19 mbit med mitt 4 mbit abbonoment. Mulig de tester ut linjene i forskjellige områder. 5447937[/snapback] Har jo sett tidligere at det har vært testperioder også videre, men nå har jeg faktisk opplevd stabilt over en 14 dagers periode. Det er jo litt merkelig da, men jeg takker og bukker for den ekstra hastigheten jeg seff! Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 De oppgraderte i jula tror jeg? Har vanlig Chello classic, og fått oppgradert fra 1000/256 til 2000/500. Lenke til kommentar
elitoo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Står ikke noe på sidene dems om noen oppgradering. De har heller ikke oppgradert linja mi. Men de driver vel kanskje å tester nettverket sitt for en kommende oppgradering. Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Står ikke noe på sidene dems om noen oppgradering. De har heller ikke oppgradert linja mi. Men de driver vel kanskje å tester nettverket sitt for en kommende oppgradering. 5448551[/snapback] Jeg fikk min helt tilfeldig da jeg ringte support. Han bare nevnte at de hadde et tilbud som var egentlig gått ut (?) men så tasta han meg inn likevel. Lenke til kommentar
elitoo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Står ikke noe på sidene dems om noen oppgradering. De har heller ikke oppgradert linja mi. Men de driver vel kanskje å tester nettverket sitt for en kommende oppgradering. 5448551[/snapback] Jeg fikk min helt tilfeldig da jeg ringte support. Han bare nevnte at de hadde et tilbud som var egentlig gått ut (?) men så tasta han meg inn likevel. 5448581[/snapback] Det er jo en oppgradering fra i sommer da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tja... Føler at det går litt kjappere har også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå