Ksungam Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har en PHILIPS 32PW8820 TV og med den en slik fjernkontroll. Bare uten display, og annerledes knapper. Fram til for et par dager siden har jeg kunnet bruke høyre og venstre pil til å styre "skjerm-størrelse". F eks: Widescreen (som jeg brukte) 16:9, 4:3, og flere andre varianter. Men her om dagen kunne jeg plutselig ikke bytte mer, men da jeg trykka på pil opp og ned, så kunne jeg velge mellom en alt for liten widescreen og en mode som zooma alt for mye, slik at jeg såvidt ser underteksten, og "tv-kanal-merket". Disse to knappene funket ikke før, men nå funker de plutselig. Høyre og venstr pil sender fra seg signaler (ser det blinker på tv og fjernkontroll, men de gjør ikke noe), og OK knappen i midten funkjer ikke i det hele tatt mer. Det er noe seriøst galt... En annen rar ting er at alle kanaler plutselig starter med "active control", noe som ikke var på før. Jeg kan skru det av, men når jeg går vekk og på kanalen igjen er det på igjen. Er det tv-en eller fjernkontrollen som er ødelagt, og har jeg isåfall krav på ny av elkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå