Tigern73 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg lurer på noen ting om hyperthreading. Jeg har en 1.8GHz Northwood, er det slik at den har dette innebygd, men at det må støttes av chipsett på hovedkortet for å fungere? Er det noen som vet om det kan gjøres med bios oppgradering eller om man må kjøpe nytt hovedkort? Jeg har SIS 645 chipsett. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 etter det som jeg vet har ikke intel implemert dette i prosesorene enda tror jeg fordi de ikke har funet den rette måten å implementere den inn i oprativsystemet. http://www.hardware.no/nyheter/september02...rthreading.html Som du ser så kommer er det fra 3.06Ghz CPUenne det blir imlementert i cpuen _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-09-11 13:19 ] Lenke til kommentar
Tigern73 Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 OK. Har bare hørt fra flere forskjellige hold at dette allerede er klargjort i bla. NW, men at det måtte støttes i chipsett for å fungere. Vel Time vil Show. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 nei dagens p4 har ikke hypethreading men det kommer i de fra 3giga og opp mens p4 xeon derimot har det idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå