SAMU3L Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hey Jeg bor fortiden i utlandett ... jeg skal hjem til jula ! da skal jeg kjøpe ny pc ! jeg hadde tenkt og kjøpe radeon8500 fra komplett ! men nå står det : Ubekreftet 07.01.2002 jeg er i norge den 15desember og er tilbake her den 05januar... jeg MÅ ha det innen den tida ! pga. jeg skaffer ikke det her :sad: + att jeg må ha 2uker på meg i norge med det før jeg drar sånn att jeg kan fikse toll papirene slik att jeg får det toll fritt.... håper non kan hjelpe ! thnx Lenke til kommentar
NeFFtY Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Sjekk: http://www.multicom.no De får kortet inn ca. en mnd før de andre butikkene(som jeg vet om da i Nnorge). Har ventet lenge på dette kortet siden jeg bestilte. (Kremt) 7 ordrebekreftelser 2 fra komplett og 5 fra multicom. Blir ikke kortet sendt imorra kan man plusse på 1 til. lollish Lenke til kommentar
SAMU3L Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 hey ! takk for så raskt svar ... men er du bombe sikkert på att de har det inne da ? må være sikker skjønner du ! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 multicom.no har utsatt det kortet tusen ganger, jeg tror ikke de får det før noen andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå