Glipp Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) hei.. har en hunter på Burning Legion, som jeg ville så gjerne ha flyttet til lightningsblade.. er dette mulig, eller MÅ jeg starte en ny? gidder liksom ikke det hehe -takk edit: fant det under account på WoW siden men får jo ikke logge inn jo .. sier jeg skrive feil username of pw.. noe jeg IKKE gjør..hmm Endret 16. januar 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Gå inn på europe. 5447508[/snapback] hvor gjør jeg det på siden ? Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 ok takker jeg fikk vist ikke flytte over chara'en min.. er det slik at jeg må vente til de poster at man kan sende over fra BL til LB ?, eller skal jeg kunne flytte over den når jeg vil? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er kun planlagte transfers nå fortiden og Burning Legion hadde sin tur litt før jul. Nå er det snakk om noe som heter free-transfers som igjennom ved å betale en sum få flytte din character ikke bare til en annen server men også til en annen account. Dette er ikke offisielt men har blitt nevnt i både blå poster og ingame fra GM's. Off-topic: Hold deg til Burning Legion du :] trivelig med nordmenn Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Det er kun planlagte transfers nå fortiden og Burning Legion hadde sin tur litt før jul. Nå er det snakk om noe som heter free-transfers som igjennom ved å betale en sum få flytte din character ikke bare til en annen server men også til en annen account. Dette er ikke offisielt men har blitt nevnt i både blå poster og ingame fra GM's. Off-topic: Hold deg til Burning Legion du :] trivelig med nordmenn 5449497[/snapback] hehe joa.. trives der jeg. men fleste parten av kompisene mine spiller på LB.. det er bare det men jeg stor trives hos BL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå