JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da er du altfor heldig, denne britiske skjønnheten er født i 1980 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ingen som har sett "to halvlitere med øl og en pose potetgull" her inne? Damen er nr.2 fra venstre: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå helt til høyre. Det er fullt tillatt å bruke IMDb, selv om hun ikke har bildet sitt der: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 måtte til med imdb her , Natalie Casey kom jeg frem til...stemmer det? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 kjenner dere igjen denne karen da ?? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det må da være Jeff Anderson? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det må da være Jeff Anderson? jepp , din tur igjen ;P Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Danny Dyer, eller hur? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jepp. Så du var inne for en liten stund siden også, satt den SÅ langt inne? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, den ble litt mer av en nøtt enn den egentlig trengte å være. Hva heter den avbildede? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ewen MacIntosh - gode, gamle orginale "The Office" *sukk* Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja det er han Keith ja. The Office er jeg nødt til å se igjen snart, for bedre serie finnes knapt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Et kjeeeempestort hint: Endret 3. november 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jada, jada. Den var da rimelig enkel ved første bilde også. Det er Tony Cox, som spilte Luke Skywalker i Star Wars, og Legolas i LOTR. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Trodde da du var religiøst overbevist om at man ikke kødder med LOTR? Uansett, Tony Cox it is. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Trodde da du var religiøst overbevist om at man ikke kødder med LOTR? Uansett, Tony Cox it is. Finn det innlegget hvor jeg sier noe lignende på forumet, så skal jeg sende deg en krone-is i posten. LOTR er brilliant. Men jeg er ikke akkurat den type person som kan kalles religiøs, pietisk eller konservativ. Vel, go FRP - men likevel... Det går an å ha det morsomt med sersjantene her oppe også. Ikke særlig smart, menmen. Anywayzz, en annen kan fortsette. Vil ta meg flere år å laste opp et bilde med den brilliante linja vi har her oppe... Endret 3. november 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har superfart her nede. Hvem er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå