Labraxas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hva er den avbildede kvinnens navn? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Nei, beklager, men den avbildede skuespillerinnen deler hjemland med Marceau. Her ett bilde av kvinnen i filmen jeg i går så henne i: Edit: Jeg omformulerte kvinnens tittel til en som ikke er kjønsnøytral. Endret 29. september 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Muse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Huff, jeg vet jeg har sett henne før! Jeg råtipper Valeria Golino. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Er nok ikke riktig det heller. Denne franske skuespillerinnen er er født drøye ti år tidligere enn Golino, og Merceau. Edit: Punktum. Endret 29. september 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Denne kvinnen er vist å regne som en av Frankrikes mest suksess-, og talentfulle skuespillerinner. Hun debuterte i 1970 og har til nå spilt i drøye 30 filmer, hennes foreløpig siste film kom i 2003. Hun er av algerisk, og tysk opprinnelse, men vokste altså opp i Frankrike. Majoriteten av filmene hun har spilt i er franskspråklige, men hun har også spilt i annerkjente tysk-, og engelsk-språklige filmer. Filmen jeg så henne i var engelskspråklig men tok sted i Frankrike. Endret 29. september 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ok, ikke så lett dette. Her er ett par bilder til fra den eneste filmen jeg har sett henne i, litt kipt å måtte benytte seg av bilde av en annen skuespiller for å gjøre det lettere, men det er enda kipere å måtte avsløre svaret. Så jeg håper noen skjønner hvilken film jeg har sett henne i nå, og med det kan fortelle meg hennes navn. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Isabelle Adjani Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Takk, det er riktig. Filmen jeg så henne i var Polanskis The Tenant, og jeg fant, av en eller en annen grunn, hennes karakter fortreffelig, og kommer nok til å prøve å se flere filmer med henne i. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er det Sidsel Sørli som spilte Ruth i Boretslaget? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ja, det er Ulrich Mühe. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bill Nighy er korrekt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har ingen gode bilder på lager nå... fritt fram. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvem er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå