Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 now you know Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Syntes det så ut som Sonny Landham på det første bildet også, men han så fryktilg anderledes ut en det jeg var vant til så jeg klarte ikke å plasere han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 vel,du klarte det nå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ikke mer en en times tid siden jeg så han i en film... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Han er ikke mest kjent som skuespiller, da hjelper det vel kanskje når han får det "verktøyet" han bruker til daglig i hendene Neste bildet kommer i morgen tidlig en gang, nå skal jeg kose puta... Edit: lastet opp bildet her i stede for... Endret 4. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Dette bør gjøre det hele fryktelig mye enklere, bilde fra filmen (ikke bry dere om mannen til høyre) Endret 5. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er Bush-gitarist Gavin Rossdale. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da vil jeg ha absolutt hele navnet til denne noen lunde kjente mannen. Google/wiki er selvfølgelig ikke lov. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Rufus faktisk Blir faktisk imponert om noen tar den uten å jukse... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 kiefer sutherland , min favoritt skuespiller <3 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du mangler et par navn, Cryflopp. Rufus Sutherland hadde vært mye tøffere. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 tror det er ingen som kan hele navnet utenatt ;P han bruker jo bare kiefer sutherland... jeg måtte jukse Kiefer William Frederick Dempsey George Rufus Sutherland Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg hadde ikke vært overrasket hvis en Rufus-fanboy her inne hadde kunnet hele navnet. Men det får vi aldri vite nå ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hah, som om jeg ikke kan navnet utenat. Jeg har vært Kiefer-fan siden Stand by Me =D Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er Doug Savant, noen andre kan ta oppgaven. Nå er det United kamp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ingen andre har tatt oppgaven så da kan jo jeg fortsette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå