Labraxas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hint: Det er her snakk om en relativt kjent spansktalende skuespiller. Han burde være mulig å gjette, mener jeg. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Litt skuffende at ingen klarte denne, men navnet jeg var ute etter er Eduardo Noriega. Så da er det førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Pokker jeg viste at jeg hadde sett han før, men klarte ikke å komme på hvilken film han var med i (The Devil's Backbone) Tar et lett bilde da, min løsning på alt som er vondt (ja det står et navn oppe i venstre hjørne men det trenger dere ikke å bry dere om det er ikke henne... ) Endret 9. mars 2007 av Manx Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du er tilgitt for ikke å kjenne igjenn Eduardo da du postet nok et bilde av den nydelige Monica Bellucci. Hvem er dette? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Det er Austin Pendleton. Hvem er dette? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror jeg setter en femmer på Nicholas Wyman Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 *High five* Korrekt. Hvem har du bilde av på avataren? Er det Ville Valo fra HIM? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Korrekt. Hvem har du bilde av på avataren? Er det Ville Valo fra HIM? 8114198[/snapback] Er nesten sånn at jeg setter meg i bilen og kjører en tur til Trondheim for å dele ut en liten omgang med bank Det er Eric Draven så da sier vel filmen seg selv... Ny oppgave: Kan vel si at han er med i en relativt aktuell film... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Av en merkelig grunn tror jeg at det er Gerard Butler Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Av samme merkelige grunn så er det ganske så riktig Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fortsetter med en som burde være temmelig lett å se hvem er, spesielt med tanke på kostymet: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Det er avdøde Raul Julia... Edit: Flyttet oppgaven... Endret 9. mars 2007 av Manx Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Raul Julia Ja, det stemmer. EDIT: Curses! Endret 9. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det er helt riktig. Idag hadde mannen blitt 67 år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Prøve med et annet bilde da se om det hjelper, hun var også med i en av de beste filmen fra i fjor (min mening)... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ja, jeg viste det var noe kjent, det er Elizabeth Rodriguez som spilte i Miami Vice. Edit: IMDb sa det var greit, så da går jeg videre. Hvem er dette? Endret 9. mars 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Maribel Verdú, fra "Pan's Labyrinth" Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja det stemmer, så henne også i Y tu mama tambien. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 "Y tu..." likte jeg aldri noe særlig, sikkert fortrengt henne derfra. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå