Döden Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det har nå gått én time, hint-hint: Mannens fornavn er Holger og han er dansk. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvem er damen på bildet? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hardbarkede "Friends"-fan vil kanskje kjenne henne igjen fra en minimal gjesterolle i serien, hvor hun spilte seg selv. Hun er tidigere Victoria's Secret-modell. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Mine juksete Google-skillz sier meg at Jill Goodacre er helt korrekt. En annen kan forresten fortsette. Endret 1. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Han heter Doug Hutchison... Ny oppgave: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er nok en ung og utrolig søt River Phoenix. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fra en ung kjekkas til en gammel en: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Paul Newman, i presume Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 det der er vel Guy Pearce Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg er sikker så jeg poster et nytt ett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 et bilde til, ikke at det hjelper så mye Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Gunfreak19 - Lord of the predictable! Søkte opp Tour of Duty på IMDB, fisket frem det øverste navnet og puttet det i Google-søkebaren, og Voilà! Stephen Caffrey! Du må slutte å bare legge ut skuespillere fra filmer du nettopp har sett. EDIT: En annen kan forresten fortsette. Endret 2. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 vel, jeg gjorde det med vilje, ellers ville du jo ikke greid det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå