Cuneax Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Jeg fant ingen tråd om dette og syns det kunne vært interessant å ha det. De samme reglene gjelder for denne quizen som filmquizen, med et par unntak. Som man vil se, er ikke skuespilleren bare restriktert til å være med i film. Serier er også tillatt. Jeg stjeler reglene fra Scarface^s bilde-quiz: REGLER OG TIPS FOR BILDEQUIZ Et bilde av skuespilleren blir lagt ut, og alle kan være med å gjette på hvilken skuespiller det er. Når noen gjetter riktig, skal han legge ut bilde av en annen skuespiller. Han har 6 timer på seg (etter bekreftelsen på at han faktisk svarte riktig) til å legge ut et nytt bilde. Etter de 6 timene er det fritt fram for alle andre som vil. Hvis personen som har lagt ut bilde er aktiv og forsetter å gi tips/legge ut nye bilder når ingen klarer oppgaven er minimums tid 48 timer før noen kan legge ut nytt bilde. Dere må selv dømme situasjonen her. Du kan starte en ny oppgave, men hvis mange prøver seg og nye tips fortsetter å bli lagt ut er det egentlig ikke vits. Disse tidsfristene ekisterer bare for minke muligheten for at tråden stopper opp og at det skal bli for kjedelig. Hvis personen som la ut bilde ikke er aktiv (trenger ikke å være aktiv, men det gjør quizen litt kjekkere). Så har vi 24 timer på å finne det ut. Hvis ingen har funnet ut hvem skuespilleren er etter 24 timer kan et nytt bilde bli lagt ut av hvem som helst. Bildene bør vise klare ansiktstrekk, men her kan man bruke skjønn. NY REGEL! Ulovlig bumping skal ikke forekomme! Har du svart og er 100% sikker på at du har rett, rediger innlegget ditt isteden eller vent på bekreftelse. Også begynner jeg med denne skuespilleren: Endret 3. desember 2007 av Cuncuetzan Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Vet ikke navnet men vet at han var med i nest siste episode av X-Files Sesong1. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Zeljko Ivanek tror jeg... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 _crs_ har rett. Din tur! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ok får gjøre det enkelt... Han er brite, har spilt i over 100 filmer, her i kanskje sin mest kjente figur: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Malcolm McDowell eller noe sånt? Kjente ham ikke igjen i det hele tatt på første bilde. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) edit: late. Endret 16. januar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg er sikker på at det er Malcolm, så da blir jeg nødt til å fortsette: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Malcolm McDowell eller noe sånt? Kjente ham ikke igjen i det hele tatt på første bilde. Det er riktig. Ja han er jo eldre på det første bildet da det er en nyere film. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Malcolm McDowell eller noe sånt? Kjente ham ikke igjen i det hele tatt på første bilde. Det er riktig. Ja han er jo eldre på det første bildet da det er en nyere film. 5448057[/snapback] Joda, han er eldre, men jeg husker jeg så ham i Gangster no. 1 og da kjente jeg ham igjen med én gang (han er vel nokså eldre der også). Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Joda, han er eldre, men jeg husker jeg så ham i Gangster no. 1 og da kjente jeg ham igjen med én gang (han er vel nokså eldre der også). Første bilde er fra Evilenko som er 4 år nyere enn Gangster No. 1, men poenget var jo at det ikke skulle være like lett heller da siden han spiller en karakter. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hoj, ny tråd, ja. Nåværende oppgave: Saïd Taghmaoui. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Det er riktig, Zaeira. Din tur! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg er sikker på at det er Malcolm, så da blir jeg nødt til å fortsette: 5448055[/snapback] Er temmelig sikker på at det der er Saïd Taghmaoui, og at scena er fra Three Kings. "What is the problem with Michael Jackson?". Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg regner med at skuespillerinner er lov òg? Ny oppgave: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Lauren Bacall? Venstre hjørne nede avslører... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Lauren Bacall? Venstre hjørne nede avslører... 5449967[/snapback] Bah! Oppgaven var vel ikke så vrien uansett, da. Kjør på. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva med han kisen her... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 John Leguizamo. Scena er vel fra Assault On Precinct 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå