General Ompa Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har funnet masse cheats til EE, men jeg klarer fa** ikke å få dem til å funke!? Noen andre som har samme problem/solve? Ompa Lenke til kommentar
Fanatic Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Det er cheatere som deg som dreper gaming ....... A s s h o l e ...... Lenke til kommentar
General Ompa Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Hvis du føler at min cheating dreper din gaming så må jeg bare si.... -kult, da er gamingen din totally fucked up, for jeg cheater jo på alt! Sopp... Lenke til kommentar
eught Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 14:52, Fanatic skrev:Det er cheatere som deg som dreper gaming .......A s s h o l e ...... altså her er det sannsynligvis snakk om single player cheating. det har vel ikke noe å si for deg? jeg blir forbanna på de som cheater på internettspill og ødelegger for de andre, men for å hjelpe deg selv på single player er det greit. ta f. eks. bilracet på mafia. det er jo HELT umulig. man må gjøre ALT helt perfekt for bilen går jo amokk for ingenting. og så er det 5 runder også...jeg ble så sint når jeg ikke klarte det at jeg hadde ødelagt tastaturet om jeg ikke hadde fått savegame av en venn. Lenke til kommentar
sara Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 at dte går ann å være så feig jeg skjønner ikke at folk tørr å spørre om hjelp til å bruke koder på en side for folk som er gamere. Vi er ærlig i allfall på en ting: De fleste av oss jukser ikke i spill,kanskje for å bevare gleden ved spilling og respekten for andre. General Ompa det at du jukser viser bare at du er en elendig spiller og ikke klarer noe. Juks er noe enkelte bruker for å f.eks komme forbi en del av et brett. Men slike som deg vil jukse på multiplayer spill også. Det viser bare hvor feig du er det er ikke noe å være stolt av. Det er også slike som deg som haugevis av folk over hele verden sitter hjemme å banner mens de spiller data over internett. Headshop i CS. OSV......... [ Denne Melding var redigert av: sara på 2002-09-11 22:00 ] Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 21:03, General Ompa skrev:Hvis du føler at min cheating dreper din gaming så må jeg bare si.... -kult, da er gamingen din totally fucked up, for jeg cheater jo på alt!Sopp... Enda en tragisk bruker. Huff, hva skjer med verden!!! Lenke til kommentar
Fanatic Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 General .....®....ompa...... Jeg slår deg uansett, selv med dine cheats..... fordi du ikke er mann nok til å få de til å funke ........... :razz: Uansett det er sånne som deg som dreper gleden, ved å spille for de ærlige gamerene !!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvis du føler at min cheating dreper din gaming så må jeg bare si.... -kult, da er gamingen din totally fucked up, for jeg cheater jo på alt! Sopp... Gjelder dette online også? :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå