OdinTheGod Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Jeg har skaffet meg ett "Creative SB Audigy 4 PCI, 7.1,EAX4.0,Dolby Digital EX Problemet er: Jeg vet ikke åssen jeg disabler det onboard lydkortet jeg har. Hva og hvor jeg leter i bios.. OG... Åssen i huleste får jeg tastaturet til å funke i Bios.. Jeg har USB tastatur.. Jeg har en overgang fra USB til PS2 som kan brukes om det trengs.. Men om jeg bruker den fungerer ikke tastaturet i bios alikevell.. Endret 16. januar 2006 av OdinTheGod Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Du trenger ikke disable det. Windows kan med lettehet holde styr på hvilket kort du vil bruke. høyre klikk på høyttaler ikonet i taskbaren nederst til høyre og kom deg inn i lyd oppsette. Der kan du velge hvilket lydkort windows skal bruke. Selv bruker jeg begge lydkortene. Audigy til spill, og onboard til kommunikasjon i teamspeak. Så da får jeg teamspeak i headset, og spill lyd i høytalerne. AKIRA Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Du trenger ikke disable det. Windows kan med lettehet holde styr på hvilket kort du vil bruke. høyre klikk på høyttaler ikonet i taskbaren nederst til høyre og kom deg inn i lyd oppsette. Der kan du velge hvilket lydkort windows skal bruke. Selv bruker jeg begge lydkortene. Audigy til spill, og onboard til kommunikasjon i teamspeak. Så da får jeg teamspeak i headset, og spill lyd i høytalerne. AKIRA 5446965[/snapback] Ok.. Det høres jo konge ut da :-) Men.. Om jeg ville.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Ingen som vet åssen jeg disabler onboard lydkort? Har ett K8V SE DELUXE HK... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 du må mest sannsynlig inn i bios.. da skal det bare være å se seg litt rundt.. så skal det stå der.. onboard audio device eller noe.. så er det bare velge å disable.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå