Yazfat Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 De siste dagene har jeg fått mange mail fra min egen mail adresse, med emne:_HASHCASH_ADMINMAILHEADER Aner ikke hva det er. Bruker Thunderbird 1.5 og NOD32. Noen som har et tips til meg? Legger med kildekoden til mailen jeg får. _HASHCASH_ADMINMAILHEADER.zip Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 vil tro det er snakk om at folk du kjenner har fått spamvirus, så sitter de å sender ut mails til folk i adresseboka dems, med avsender satt til en annen person i adresseboka, slik at det ikke skal være umiddelbart lett å finne frem til hvem som egentlig er infisert. Da vil du kunne risikere å "få mail fra degselv". Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Så det er ingenting jeg kan gjøre da? Annet en å høre med folk i adresseboka mi om de kan sjekke om de har virus. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Dette er bare og ignorere, får tonnevis av slike og lignende tull. Spamfilteret tar de alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå