Gå til innhold

ATI fortel om Revolution grafikkbrikke

ttt

Anbefalte innlegg

ATI har nyleg fortalt litt om grafikkbrikka som skal vere i Revolution. Dei gav ikkje noko konkrete tal på ytelsen. Men dei deler Nintendo sitt mål om at Revolution skal vere ein godt spelplatform som skal passe for alle.

Artikkelen finn dykk her: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62491

Det har og dukket opp ein video på Google Video som skal vere frå menysystemet til Revolution. Kvaliteten er dårleg, men det kan no vere vert å klipppet uansett.

http://video.google.com/videoplay?docid=-3...8813&q=nintendo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare få meddele at jeg er 99,7% sikker på at videoen fra menysystemet til Rev som det linkes til øverst her er fake.

Viss dere ser helt på slutten så vises to DVD'er, angivelig eg vanlig størrelse og en Mini DVD slik som GC bruker. Om dere ser etter ser dere at hullet i midten av Mini DVD'en er mindre enn det i den med vanlig størrelse, men slik er det jo ikke, Mini DVD'ene til GC passer i en vanlig discman, og omvendt. (Vanlig DVD i GC, du må bare ta av topplokket :p Sjekk signaturen min)

Tror Rev kommer til å bli genial, gleder meg til alt ved den :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Så veldig fake ut, ja. Gamecube logoen er stilig, dette var jo ingenting i forhold, tror nok Nintendo kommer opp med noe stilig denne gangen også.

Lenke til kommentar
Det om ATI er gammelt nytt for min del, men filmen av den angitte menyen er ny for meg.

5446530[/snapback]

Det er forsåvidt første gang de bekrefter at Hollywood er et unikt design, altså ikke basert poå Flipper eller et PC-design, men det antok vel de fleste.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Det om ATI er gammelt nytt for min del, men filmen av den angitte menyen er ny for meg.

5446530[/snapback]

Det er forsåvidt første gang de bekrefter at Hollywood er et unikt design, altså ikke basert poå Flipper eller et PC-design, men det antok vel de fleste.

5453561[/snapback]

Ja, jeg vet det. Men jeg leste dette for en uke siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...