Gå til innhold

Dårlig hastighet og krøll ved bruk av Azureus

Zar09

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite "problem". Tidligere har jeg brukt Azureus, gjerne opp til 2 mbit uten å merke noe stor forskjell når jeg surfer på nettet. Nå etter at jeg formaterte pcen på nytt har jeg fått problemer.. For det første går ikke nedlastningen over 50 kbit, og surfing er uatkuelt. Jeg bruker port 27052, som er åpnet både i routeren og i firewallen på pcen. Når jeg lukker azureus og den går ikke i bakgrunnen, får jeg ikke mer enn 700 kbit på speedometeret til itavisen, mener også å huske at speeden blei høyere da jeg slo av firewallen på pcen. men det er jeg ikke sikker på. Vis jeg tar testen på brors pc på det sammen nettet, får jeg full bredde (3 mbit). Og da ligger vell mest sannsynlig feilen på min pc. (jeg kjører Wlan)

Noen som har noen tips til hva som kan gjøres, begynner å gå tom for mulige forklaringer.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å sette limit på upload hastigheten i Azureus? Prøv å sett den på ca 50% av linja du har opp..

EDIT: Har du skrudd av FW i Windows XP?

5446477[/snapback]

kan alltids prøve.. Trur ikke det funker men :) Vis det funka for harry lars så kanskje det funker for meg KristoffeR :!:

Lenke til kommentar
Har du prøvd å sette limit på upload hastigheten i Azureus? Prøv å sett den på ca 50% av linja du har opp..

EDIT: Har du skrudd av FW i Windows XP?

5446477[/snapback]

kan alltids prøve.. Trur ikke det funker men :) Vis det funka for harry lars så kanskje det funker for meg KristoffeR :!:

5446490[/snapback]

Mulig...

BTW: Var ikke harry-lars dette hjalp for :) Trur du han hadde skjønt seg på slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...