meankanin Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hmm. Installerte Windows Xp på nytt, og lastet ned siste ATI-drivere til skjermkortet (ati radeon x700). Etter installasjonen var ferdig får jeg en artig liten feilmelding: "cli.exe - Application Error The application failed to initalize properly (0xc0000135). Click on OK to termiate the application." Om jeg høreklikker på desktopen og prøver å starte ATI Catalyst Control Center skjer det samme... Noen som vet hva som har skjedd og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hmm. Installerte Windows Xp på nytt, og lastet ned siste ATI-drivere til skjermkortet (ati radeon x700). Etter installasjonen var ferdig får jeg en artig liten feilmelding: "cli.exe - Application Error The application failed to initalize properly (0xc0000135). Click on OK to termiate the application." Om jeg høreklikker på desktopen og prøver å starte ATI Catalyst Control Center skjer det samme... Noen som vet hva som har skjedd og hvordan jeg kan fikse det? 5446446[/snapback] Såvidt jeg kan huske får du denne feilmeldingen når .NET ikke er installert... Du kan forøvrig installere drivere (også nye) som ikke er avhengig av .NET, noe som er beskrevet på "download-sidene" til ATI. Catlyst Control Center er (på samme måte som .NET) "bloatware" som du vel egentlig ikke trenger.. Bare min mening om den saken.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, det er riktig som TL1000S sier, du er nødt til å ha NET 1.1 instalert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå