El Matador Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Soory at jeg bumper, men hvor under maskinen skal donglen inn? Lenke til kommentar
Tralletodd Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det er to luker under maskinen som hver er skrudd igjen med et par bittesmå skruer. Donglen skal inn under den minste luken. Holder med å bare skru ut en skrue trur jeg. Kan ikke gjøre noe feil under der. Har du kjøpt en dongle forresten? Passer den? I såfall, hvilken? Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du skruer av dekslet som dekker harddisken. Da kan du fjerne dekslet til USB-donglen. Når du først har funnet den er du ikke i tvil lenger. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har ikke kjøpt en dongle, men har en liggende, en meget liten en. Er det noe risiko med å skru opp lokket? Noen løse deler, eller lignende? Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har ikke kjøpt en dongle, men har en liggende, en meget liten en. Er det noe risiko med å skru opp lokket? Noen løse deler, eller lignende? 5560148[/snapback] Nei, skru i vei. (PS: skruene blir løse når du skrur de ut Lenke til kommentar
Tralletodd Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Hei. Sorry for å jumpe denne tråden igjen, men har ennå ikke fått tak i mus. Lurer fortsatt på om noen har prøvd diverse dongler under på 259en? Og i såfall, hvilke passer? Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå