StrongBad_ Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Hei Har lyst til å organisere et lan en gang i fremtiden, kanskje i vinterferien. Men jeg har lyst til å få internett tilgang? noen som vet åssen man kan få til dette? Trudde kanskje at KANDU kunne hjelpe til med dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Hvor har du tenkt til å arrangere dette? Opplys gjerne om fylke, kommune og sted. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Hva trenger du hjelp med? Bare en liten huskelapp til hva man må huske og ordne: - Internett - Nettverk - Crew - Bord\stoler - Lokaler - Strøm - Sponsorer - Kiosk? - Compoer - Premier? - Underholdning? - Hjemmeside - Påmelding - Registrering Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Det skal være på Rjukan, i Tinn kommune i Telemark. Ett par timer unna Skien blant annet. Det jeg lurte på hva om det går ann å søke om penger eller hjelp til dette? Trenger hjelp til å få til internett linje, lokale har jeg ordnet før så det får vi låne kostnadsfritt regner jeg med. Trenger kun nettverk og deltagere selvfølgelig. Det siste blir nok ikke et problem, er mange her i nærmiljøet som er ivrige lan'ere. Lenke til kommentar
veos Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Vi fikk innvilget penger fra Frifrond. Endret 17. januar 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Hvor søker jeg a? Lenke til kommentar
Dan-Håkon Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 www.frifond.no kan du søke om penger. Jeg har en kompis som arrangerte et lan her i høst, og de fikk 8000 kr for i støtte, så det er bare å sette i gang.. Lykke til! Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Men hva trenger jeg? Hvor kan man leie en internett linje? Aner ikke åssen man skal gå fram liksom. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Begynn å tenk på Spacefrog's LAN-arrangerings Guide når dere kommer med spørsmål ang. LAN arrangering, der blir jo så og si alle de viktigste punktene tatt opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå