hitokiri Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Nokias nye kamskjelltelefon aper etter suksessen 6230i, og byr på stort sett de samme funksjonene, bortsett fra et par detaljer. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Dette ser virkelig lovende ut av Nokia. Hvis de klarer å få den ut på markedet innen rimelig tid, og holder prisen under 2 500 kroner, tror jeg nok dette kan bli en veldig populær modell. Utenom EDGE, har den ikke mye nytt i forhold til k750 (som helt sikkert har bedre kamera). Men det er Nokia, og det er kamskjell. Noe som betyr mye for mange. Blir nok en spennende sommer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Utenom EDGE, har den ikke mye nytt i forhold til k750 5446476[/snapback] Halve poenget er vel at den ikke skal ha noe serlig nytt, men heller de tingene som var ny og som nå er billig pga masseproduksjon. Eneste som er synd er at den bruker microSD-kort. Men som artiklen indirekte sier; denne er ment for de som vil ha stil, Nokia og teknologi billig. For oss som derimot vil ha noe nytt blir det heller å ser etter 6280 og 6233 fra Nokia. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Og N80 Nokia kommer med masse iår, tror det hvertfall var 8 klappmobiler, deriblant N95, oppfølgeren til N90. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Helt grei mobil fra Nokia det her. Mye som kunne vært bedre, men ikke alt som trenger å være bedre. Kamera, EDGE og slikt er greit for de fleste. Utseendet og prisen er vel heller ikke skremmende, men selv om den bare blir på 2500 kr kunne de godt ha kostet på seg en litt bedre skjerm. Men alt i alt helt grei mobil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ikke så nødvendig med bra skjerm, tror mobilen er lagd for å ringe og høre på musikk. Har ikke lagt på noen ekstra funksjoner utover det ordinære som finnes på alle mobiler til dags. Og stor skjerm trekker mye batteri, greit å ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Virkelig en vakker telefon. Jeg klarte å miste min D500 på fest (doh!), og det ser virkelig ut som at jeg klarer å vente på denne lekkerbisken! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har etter endel tull blant meg og mange jeg kjenner (3310/3330 og en rekke nyere modeller) styrt unna nokia. Må imidlertid inrømme at denne så stilig ut og virker prisgunstig. Skulle jeg hatt meg ny mobil nå ville jeg nok vurdert denne. Den er mistenkelig lik samsung E730 (mulig her nokia har hentet inspirasjonen fra). Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 noen som vet litt mer nøyaktig når denne kommer i butikken? vurderer den som gave til dama.. men da må jeg få tak i den inne 27 mars! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg