Gå til innhold

msi kt7266 pro2 låst fsb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste også den testen på tomshardware. Det er nok en feil som har sniki seg inn i artikkelen av en eller annen grunn. Det går fint ann å stille FSB i BIOS på forgjerngeren K7T 266 PRO og jeg kan ikke tenke meg at MSI som tross alt satser på de "moderate" overklokkerne skulle ha fjernet dette muligheten. Om du sjekker andre skikkelige reviews av dette kortet på andre sites og MSI's hjemmeside står det klart og tydelig at du akkurat som på forgjengeren kan stille FSB'n opp til 166 mhz i seg på 1 mhz.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor tomshardware har d ifra, me mindre dem er ute etter skalpen til MSI. Har et msi266pro2 kort, som kontra det tomshardware sa er et meget godt kort, ville ikke bytta d mot annet enn et Soltek kort:)

3dmark insistere på at fsb`en min er 133, og siden toms mente det samme så måtte æ dobbeltsjekke. Cpuid sier atte fsb er 145, og siden bios sier det samme så antar æ atte d faktisk er tilfelle:)

Til ALLE intel-eiere: Skaff dere saklige argumenter, e pisslei "amd er varmt&ustabilt" .. dere nekter bare å innrømme atte dere sitter på møgel.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som vet HVOR jeg kan få tak i det Soltek kortet? Er det noen som selger det i Norge. Følger jeg har vært inne på alt av web shopper, men kan ikke finne det. Det kortet virker helt sjef!!! :smile:

Jeg vil ha Soltek nå!

Lenke til kommentar

hei!

har fott det til nå kjørte den stabilt på 1333@1500mhz

men hvordan opdaterer du biosen når det gjelder ami!

har prøvd men det står at den ikke finner bios1

ettelleranna!

og er det noen som vet hva som feiler norr jeg legger inn nyeste detonator driverenne så låser PC-en seg i counter-strike!

har ett asus geforce2 pro 64mb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...