Schnickaschnicka Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 har en hiper r580w og i den største 120mm vifta er det kast. Akkurat som det kan være kast i en felg. Den bråker sånn vooom.... voooom 2 ganger i sekundet. Bør jeg levere inn psu'en eller tar den ikek skade av dette? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 har en hiper r580w og i den største 120mm vifta er det kast. Akkurat som det kan være kast i en felg. Den bråker sånn vooom.... voooom 2 ganger i sekundet. Bør jeg levere inn psu'en eller tar den ikek skade av dette? 5446271[/snapback] Vel, selve vifta kan vel bli litt gåen til slutt. Men du burde kanskje levere den inn å få en ny. Hvertfall om den var slik når du fikk den. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 den var slik når jeg fik kden Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 den var slik når jeg fik kden 5446600[/snapback] Da har du vel naturlig rett på en ny en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå