genser Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 På min k750i ligger den Meny-> Instillinger-> Anrop-> Tid og kostnad-> Meldingsteller. Hvor mange SMS man har: Meny-> Filbehandling-> Mer-> Minnestatus -> bla ned til meldinger -> Åpne 5452121[/snapback] "Genialt" at man må ha anrop på anropslisten for å kunne sjekke hvor mange SMS man har sendt og mottat. Er anropslisten tom kommer man seg ikke inn på Anrop-menyen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 På min k750i ligger den Meny-> Instillinger-> Anrop-> Tid og kostnad-> Meldingsteller. Hvor mange SMS man har: Meny-> Filbehandling-> Mer-> Minnestatus -> bla ned til meldinger -> Åpne 5452121[/snapback] "Genialt" at man må ha anrop på anropslisten for å kunne sjekke hvor mange SMS man har sendt og mottat. Er anropslisten tom kommer man seg ikke inn på Anrop-menyen. 5453130[/snapback] Ja, det skjedde her. Jeg bare ringte en kompis i et ring så la jeg på. Problem solved Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kan noen definere nyere Nokia telefoner? Min 6670 har ikke sms-counter så vidt jeg vet Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Tror (ja, trooor) at alle nyere Nokia _uten_ Symbian har slik teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå