Christian86 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 sliter skikkelig med matten. eller, det er ikke forståelsen kanskje, men motivasjonen. har matte nå, men ahar falt i søvn flere ganger. undres om det henger sammen med: - laber interesse for matte genrelt - vanskelig stoff - vintertid - vinterdepresjon - dårlig søvn - tavle undervisning som jeg hater over alt på jord noen tips? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg vet jommen ikke, men det kan jo ha noe med dette: - laber interesse for matte genrelt - vanskelig stoff - vintertid - vinterdepresjon - dårlig søvn - tavle undervisning som du hater over alt på jord Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Går ut fra at det er videregående matte du snakker om...da er det nok det du nevnte som alternativer som er grunnen til "sløvheten". Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) er høgskole matte. Jeg sliter med søvnighet i andre fag, men i dag var det ille. ulempen her er at jeg er veldig trøtt når jeg våkner, og mørket gjør det ikke bedre. Men det blir forverret av konstant tavlebruk og lite bruk selv. Dermed blir det hele til en lang opplesing (noe de andre lærerene ikke gjør fordi de hele tiden tar oss med i diskusjonen) Endret 16. januar 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Du har matte, korleis kan du forvente å ikkje vere trøtt? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er nok for lite søvn og mat/drikke som er det aller største problemet kan jeg tenke meg. Har litt problemer med det samme de dagene jeg har morgentrening (trening kl. 6 om morgenen). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 jeg har matte etterpå. håper jeg ikke sovner igjen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Du må nok fortelle litt mer om hvordan du lever livet ditt. Når legger du deg og når står du opp? Spiser du regelmessige måltider? Spiser du middag hver dag? Svarene på disse kan hjelpe deg litt på vei. Men jeg kjenner meg igjen når det er et tema man har svært liten interesse for eller rett og slett ikke forstår, blir man fort trett og uintresert. Du burde ta opp dette med læreren din, kanskje du kan få litt ekstra undervisning og one on one oppfølging. AKIRA Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 legger meg som regel mellom 22 og 23 og står opp mellom 05 og 06 (kan ikke senere pga buss) spiser frokost + middag, men ikke alltid kvelds. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg ringte Captain Obvious, burde være her straks. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 kanskje du er trøtt fordi matte er jævelig kjedelig? var nå iallefall derfor jeg var trøtt i mattetimene... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg ringte Captain Obvious, burde være her straks. 5446561[/snapback] altså; jeg vil ha en god karakter. Så hvis du skal være spydig, så kan du være det med andre Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Dårlig Søvnrutiner = Sløvhet / Trøtt Dårlig Matrutiner = Sløvhet / Trøtt Kjedelig Drittfag = Trøtt / Kjedelig så kan sette det opp som en ligning for deg Trøtt = (X*DårligSøvnrutiner) + (Y*DårligMatrutiner) + KjedeligDrittfag - (Z*KaffeKopp) Endret 16. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Begynn å drikk kaffe, ser på kaffefantomene i klassen min, de er hyperaktive i timene, selv den kjedligste matematikken så fulger de med Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Koffeintabletter er smart. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Koffeintabletter er smart. 5447065[/snapback] hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Eg er trøytt i krl timen .Fordi læreren er kjedelig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Koffeintabletter er smart. 5447065[/snapback] hvor får man kjøpt det? 5447111[/snapback] Apoteket. Tror man trenger resept. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 hver mandag har vi bare kjedelige lærere. jeg kan gå på do og komma tilbake og han har knapt sagt en setning.. Lenke til kommentar
surlaks Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 du kan jo prøve extecy, men det er jo mulig ikke karakterene ville blitt så bra. og det ville nok blitt litt dyrt. men du hadde nok holdt deg våken vil jeg tro. eventuellt kan du jo bare innse at mattetimene er ufyselig kjedelige, gi en lang faen, og drite i å holde deg våken. men det er kanskje ikke det beste alternativet. nei det var vanskelig det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå