Theo343 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Mitt svar var OT og beregnet på en sammenligning av X3 og EVE. Jeg regner med at det kommer klart frem i trådens utvikling og at alle ser at tråden videre vil handle om X3 og at sammenligningen med mitt svar mer eller mindre ble avsluttet. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Blei litt skuffa jeg... det er avansert og tar tid. Men jeg leser en bok til en skoleoppgave da så det går foreløpig bra... Tør jeg spørre om hvor sterk pc du brukte? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Tør jeg spørre om hvor sterk pc du brukte? Jeg testet spillet på to PC-er. En bærbar Dell med Intel Pentium M 1.73, 1024 MB RAM, GeForce Go 6800 256 MB, Windows XP Home Edition, og en eldre stasjonær PC med AMD Athlon XP 2500+, 1024 MB RAM, GeForce 4 Ti 4800 SE 128MB, Windows 2000. På den første PC-en suste det avgårde uten problemer. På den andre måtte jeg stille ned grafikken litt, men selv om det i enkelte systemer var en del hakking, var det fortsatt spillbart. Lenke til kommentar
DarkSheer Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvis du følger handlingen, kan du fortsette å spille videre når du avslutter handlingen i spillet ? Eller slutter spillet av seg selv da ? Spillet virker meget lovende, skal mest sannsynlig spille når jeg kommer hjem fra jobb idag DarkSheer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jeg rett og slett forakter det faktum at spillet benytter Starforce 3.x protection. Jeg hadde tenkt til å kjøpe spillet helt til jeg oppdaget det. Desverre ikke noe X3 på meg nei. Idiotisk, spillprodusenter. Endret 27. januar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvis du følger handlingen, kan du fortsette å spille videre når du avslutter handlingen i spillet ? Eller slutter spillet av seg selv da ? Spillet virker meget lovende, skal mest sannsynlig spille når jeg kommer hjem fra jobb idag DarkSheer 5506013[/snapback] Jeg regner med at det IKKE slutter. du kan jo bygge ditt eget emperium og ta over hele galaksen, det er vel et evighetsspill. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg rett og slett forakter det faktum at spillet benytter Starforce 3.x protection. Jeg hadde tenkt til å kjøpe spillet helt til jeg oppdaget det. Desverre ikke noe X3 på meg nei. Idiotisk, spillprodusenter. 5507183[/snapback] Bør jeg ikke kjøpe spillet, siden det bruker starforce 3? tukler starforce med systemet mitt? Eller.. Kan noen forklare meg hvorfor starforce er så hatet.. er det pga vanskelig å cracke, eller noe annet? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg ser ingen grunn til ikke å kjøpe X3 pga StarForce (hadde jeg gjort det, så hadde jeg nevnt det i omtalen). Men jeg tror vi tar Starforce-diskusjonen i en annen tråd (disse diskusjonene har en tendens til å ta av, og vi har hatt nok off-topic snakk i denne tråden nå). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg ser ingen grunn til ikke å kjøpe X3 pga StarForce (hadde jeg gjort det, så hadde jeg nevnt det i omtalen). Men jeg tror vi tar Starforce-diskusjonen i en annen tråd (disse diskusjonene har en tendens til å ta av, og vi har hatt nok off-topic snakk i denne tråden nå). 5512235[/snapback] Ok.. Kan hende jeg kjøper spillet.. virker spennende Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Jo kjøp spillet, jeg har en egen erfaring med starforce som gjelder kun et fåtall av brukerene. Så jeg anbefaler absolutt spillet til alle som vil ha det, men jeg skipper det altså. Jeg kjøper ingen spill med starforce som et standpunkt ut fra egen erfaring. Og som sagt så skal vi ikke diskutere starforce her, kun jeg som er oppgitt over at de bruker det. Og det har ingenting med cracking å gjøre når man kjøper spill. Men spillet er storartet. Endret 28. januar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Skulle ikke dette komme til xbox også? Når kommer det? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg rett og slett forakter det faktum at spillet benytter Starforce 3.x protection. Jeg hadde tenkt til å kjøpe spillet helt til jeg oppdaget det. dessverre ikke noe X3 på meg nei. Idiotisk, spillprodusenter. Jeg tror starforce ikke følger med hvis du kjøper det via Steam edit.. ehm sorry for giga bump Endret 4. februar 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg