Gå til innhold

Samsung E730 og batterikapasitet

Dre_C

Anbefalte innlegg

En kompis av meg kjøpte seg en Samsung 730 og synes batterikapasiteten var dårlig. Han tok kontakt med butikken han kjøpte den med og fikk til svar at batteriet blir bedre etter en tids bruk. Hvis han ladet batteriet helt opp noen ganger så ble det bedre. Stemmer dette? Synes dette høres meget rart ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kompis av meg kjøpte seg en Samsung 730 og synes batterikapasiteten var dårlig. Han tok kontakt med butikken han kjøpte den med og fikk til svar at batteriet blir bedre etter en tids bruk. Hvis han ladet batteriet helt opp noen ganger så ble det bedre. Stemmer dette? Synes dette høres meget rart ut.

5446012[/snapback]

Det stemmer nok til en viss grad, men denne telefonen er ikke kjent for å være rå på hverken tale eller standbytid. Der har jeg bedre erfaring med SE

Lenke til kommentar

Min varer i ca. 5 dager påslått uten bruk (fikk testet dette når jeg glemte den hjemme og reiste bort noen dager). Synes ikke dette er så galt når man ser på størrelsen til telefonen.

Batteriet var dårlig i starten, men jeg ladet helt opp (ca. 10 timer) og helt ut noen ganger og da ble batteriet mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...