Gå til innhold

Hjelp: Shutdown etter 30 sek. på virusfri PC

hemo

Anbefalte innlegg

Eg fekk opp meldinga om at Windows ville restarta etter så og så mange sekund, og tenkte umiddelbart på datavirus.

Start -> Kjør -> shutdown -a

Dette avbraut meldinga utan problem.

Utforderinga no, er at eg ikkje finn nokon datavirus.

Eg har skanna heile systemet med Nod32, avast!, Ad-aware og Arovax AntiSpyware. Ingen finn noko. Ikkje ein einaste liten ting... Kan shutdown-meldinga koma på ein virusfri PC? Hallo??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom noen av servicene som er viktige å ha kjørende har kræsjet, kan det forekomme at den kommer med en slik melding. Står det at det er administrator/maskinavn, eller brukernavnetditt/maskinnavn som har startet meldingen? Vet at det er sånn på W2K3 ihvertfall!

Lenke til kommentar

Maskina (WinXP SP2) var heilt oppdatert med alle kritiske ting frå WinUpd. installert.

Eg skal såklart sjekka "hendelsesliste" når eg er framfor maskina neste gong (det burde eg jo tenkt på, mens eg var der...)

PS! Windows-installasjonen er litt ustabil og ulike prosessar og tjenester krasjer av og til (i tide og utide). Men det var umogeleg å finna virus eller spyware, og eg trudde den meldinga berre dukka opp ved virusangrep...

Lenke til kommentar

Jeg blir alltid litt skeptisk når noen hevder maskina er virusfri, jeg. Var jeg deg ville jeg kjøre Kaspersky . Dette er den mest grundige scanneren jeg vet om; den overgår det meste når det gjelder å finne parasitter. Den er ikke fullt så god til å reparere skaden, men duverden så flink til å finne.

Bernt K

Lenke til kommentar

Kaspersky web-scan fann virus: Trojan.Win32.Pakes

Dette fann Kaspersky i ein .iso eg har lasta ned.

ISOen er ikkje mounta, så då skulle nok ikkje viruset kunne vera aktiv.

Ein annan ting: avast! skanna systemet ved oppstart, utan å finna noko...

Lenke til kommentar

Det skjedde berre ein gong, ja...

Men systemet tar sporadisk omstart og disken arbeider veldig på høggir, sjølv om eg gjer relativt enkle oppgåver.

(altså - når eg ikkje gjer noko, så arbeider ikkje disken)

Det kan tenkast at chipset-drivarar har feil, eller kanskje noko sånt som PIO eller DMA ikkje fungerer som det skal?

(litt usikker på korleis eg skal feilsøka)

Lenke til kommentar

Pio og DMA skal vel kunne skiftes på i bios også (kan ta feil der), og i sikkermodus.

Der kan du også oppdatere chipset-driverne.

Sporadiske omstarter har jeg opplevd mest med:

*Nettverksdrivere som ikke samarbeider (integrerte som krasjer med f.eks skjermkort-drivere)

*Feil satt minne-hastighet (minne som nekter å kjøre normalt 200MHz, må kjøres i 166MHz, dette var dog pga gammel bios)

*PSU (for svak/ustabil)..

At harddisken sliter mer på alt og ikke kun et program kan ha med minneproblemer å gjøre også såvidt jeg har forstått, eller eventuell utslitt/defekt harddisk..

Du kan prøve å sjekke harddisken for feil.

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Eg fekk opp meldinga om at Windows ville restarta etter så og så mange sekund, og tenkte umiddelbart på datavirus.

Start -> Kjør -> shutdown -a

Dette avbraut meldinga utan problem.

5445835[/snapback]

MsBlaster stoppes med den kommandoen...

Sasser med> shutdown -i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...