abene Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Spyware i iTunes? Den nyeste versjonen av det populære programmet iTunes har en funksjon som registerer hva slags musikk brukeren liker og bruker denne informasjon til å anbefale musikk. Kritikerne er skeptisk til denne funksjonen og mener det spionerer på brukerens vaner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er jo akkurat dette alle andre gjør.. feks Amazon.. Du blir anbefalt produkter som passer til deg, endten basert på informasjon du har lagt igjen bevisst eller ubevisst.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tror Jason Schultz begynner å bli "litt" vel redd for "store-bror" her. Nå bruker ikke jeg Itunes ofte, men jeg er ganske sikker på at dette går å skru av hvis du er redd for CIA-raid Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Apple lagrer kan få oversikt over all musikk folk har lovlig og ikke lovlig og lagrer denne informasjonen sammen med bruker-IDen så de kan finne deg. Høres ikke akkurat veldig betrykkende. At folk snoker i mitt privatliv uten at jeg vet om det er noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det meste kan misbrukes, men jeg er generellt sett skeptisk til slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå