Jolle99 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Lurer litt på å investere i en ny antenne til det tråløse kortet mitt. Så at det var fire forskjellige kontakt typer, smp-rp, n-jack, tnc-rp og mmcx. Har et helt vanlig D-Link510 kort med PCI kontakt til en stasjonær pc. Hvilken kontakt type skal jeg kjøpe? Pluss noen som har et godt forslag til antenne? Tenkte kanskje denne hvi smp-rp er riktig: CNet Directional Antenna 6dBi 2.4 GHz Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Lurer litt på å investere i en ny antenne til det tråløse kortet mitt. Så at det var fire forskjellige kontakt typer, smp-rp, n-jack, tnc-rp og mmcx. Har et helt vanlig D-Link510 kort med PCI kontakt til en stasjonær pc. Hvilken kontakt type skal jeg kjøpe? Pluss noen som har et godt forslag til antenne? Tenkte kanskje denne hvi smp-rp er riktig: CNet Directional Antenna 6dBi 2.4 GHz 5445666[/snapback] Alt fra D-Link bruker RP-SMA (ikke smp, som du skriver) kontakter. Hva slags antenne du trenger er vanskelig å si uten at du forklarer nærmere om avstand og hindringer i veien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå