pookey Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 jeg har en sierra 2.8v6 jeg trenger turbo til denne doningen hvor kan jeg skaffe det?? og burde jeg ha 2 eller bare 1 turbo Lenke til kommentar
Oter Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 her kan du kjøpe turbo: http://www.krbtrading.no/ men skal du ha turbo,og kjøre noe over 0.5 i ladetrykk,så må du gjøre noe med innmaten i motoren din,ellers blir det rimelig fort motoras. Lenke til kommentar
pookey Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 takker for tipset jeg har den gamle 2.0l sierra motoren som sto i orginalt er det mulig og hive en turbo på denne?? siden det er forgasser Lenke til kommentar
Oter Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 takker for tipset jeg har den gamle 2.0l sierra motoren som sto i orginalt er det mulig og hive en turbo på denne?? siden det er forgasser 5445519[/snapback] du kan gjøre det,men du må jo bygge turbo manifold,nytt eksosanlegg,forsterket toppakning,og du kan maks kjøre på 0.5 i ladetrykk. vil anbefale å bytte ut råder/stempler til noe som er beregnet på turbo. er fort gjort å få motor havari,det kan selv skje på motorer som er beregnet på turbo(det vet jeg,har selv en 245 tic,som motoren er havarert på) skal du først bruke 15-25k,så kost på nye råder og stempler også,blir dyrere,men mye artigere. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 jeg har en sierra 2.8v6 jeg trenger turbo til denne doningen hvor kan jeg skaffe det?? og burde jeg ha 2 eller bare 1 turbo 5445497[/snapback] I en V6'er er det mulig med to turboer. Men det kommer litt ann på bruken av bilen. Skal du kjøre race/bane vil nok 2stk være best da du kan bruke to mindre turboer som lader fortere og vil gi mer effekt på lavere turtall. Skal du kjøre drag vil det kanskje være bedre med 1stk litt større turbo som ladere mest på litt høyere turtall slik at du kan launch'e bilen på høyt turtall med mest mulig effekt. En annen ting, 2stk turboer = flere ting som kan gå galt. Så det hele er nok en vurderingssak som du må finne ut av. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 gikturboer skal være bra Lenke til kommentar
knut eivind Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 protrim.no selger også turboer, de kan nok hjelpe til med alt som trengs til montasje også Lenke til kommentar
audi s4/a4 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 gikturboer skal være bra 5448016[/snapback] Er stor fornøyd med GIK, her får du hjelp og veiledning attåt,reale priser har de også. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 det han kanskje er ute etter er vel en stor, tung og billig lastebilturbo.. Hogger'n neste! Lenke til kommentar
audi s4/a4 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 :!: ja men uansett så er det utrolig hva en forhandlere som driver stortsett bare med turbo ol kan skaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå