dTd Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei! skal kjøpe meg en ny mobil nå de nermeste dagene, mest sanysnelig blir det en w800i, men jeg bare lurer om joysticken fungerer bra for de som har hatt telefonene lenge. har hatt 2 se telefoner med joystick og den har røket sånn passe fort. så jeg er litt "skeptisk" for å investere i en ny se tlf med joystick derfor spør jeg. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Trodde de fleste SE mobilene med joystick ble fucka etter en stund... Hørt mye negativt om joystickene ihvertfall. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 jeg har ikke hørt så mye om joysticken på w800i derfor spør jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Joysticken på K750i gikk etter 3 mnd. Tenker at W800i og K750i bruker sånn ca det samme "innmaten"? Lenke til kommentar
Tart Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Gå til en butikk og sjekk ut w900i kan ikke annet enn å anbefale den. Komplett selger den til 4995. Ingen joystick og mobilen er solid som bare det pluss at mobilen er ikke så stor hold den ved siden av en w800 og sjekk selv. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei! skal kjøpe meg en ny mobil nå de nermeste dagene, mest sanysnelig blir det en w800i, men jeg bare lurer om joysticken fungerer bra for de som har hatt telefonene lenge. har hatt 2 se telefoner med joystick og den har røket sånn passe fort. så jeg er litt "skeptisk" for å investere i en ny se tlf med joystick derfor spør jeg. 5445254[/snapback] Jeg har hatt min siden september/oktober (husker ikke helt når jeg kjøpte den, for å være ærlig), og den funker glimrende så langt. Skulle vel egentlig bare mangle. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Gå til en butikk og sjekk ut w900i kan ikke annet enn å anbefale den. Komplett selger den til 4995. Ingen joystick og mobilen er solid som bare det pluss at mobilen er ikke så stor hold den ved siden av en w800 og sjekk selv. hadde jeg giddi å brukt 5 lapper pa en telefon (og hatt de her og nå )så ville det vært en helt annen sak :/ men det er noe jeg ikke skal. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei! skal kjøpe meg en ny mobil nå de nermeste dagene, mest sanysnelig blir det en w800i, men jeg bare lurer om joysticken fungerer bra for de som har hatt telefonene lenge. har hatt 2 se telefoner med joystick og den har røket sånn passe fort. så jeg er litt "skeptisk" for å investere i en ny se tlf med joystick derfor spør jeg. 5445254[/snapback] Jeg har hatt min siden september/oktober (husker ikke helt når jeg kjøpte den, for å være ærlig), og den funker glimrende så langt. Skulle vel egentlig bare mangle. 5457529[/snapback] har hatt en k750i kjøpt slutten av mai 2005, joystick lever enda den i beste velstand. har w800i siden desember og den lever og! hehe Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Her fungerer den like bra som da den var ny. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har hatt min K750i over 5 måneder og joysticken fungerer like glimrende som da jeg kjøpte den. Har også hatt en K500i over 8 måneder og hadde aldri problemer med sticka der. Mange som får problemer har hatt telefonen sin i skitne lommer og fått masse lo og skitt i den. Tenker du litt på hvor du legger telefonen så går det bra. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har hatt en K750 siden mai 2005. Joysticken er dårlig, den har sine perioder der den knapt reagerer, mest på "ned". Vært slik siden starten av september. Kameraknappen er helt gåen, den utfører bare autofokus, og bildet blir aldri tatt, samme hvor langt inn jeg trykker knappen. Mobilen er pent, men mye brukt (den ser strøken ut). Vært slik siden starten av oktober. Jeg anbefaler dermed ikke å kjøpe K750 iallfall. Jeg har inntrykk av at W800 er veldig lik, men det kan jeg ikke si sikkert. Lenke til kommentar
jic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har hatt t68i og joysticken til den fungerer forsatt perfekt. Sjekka på system meny har flytett joysticken 2 200 000 ganger. Er like fint forsatt. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har hatt en K750 siden mai 2005. Joysticken er dårlig, den har sine perioder der den knapt reagerer, mest på "ned". Vært slik siden starten av september. Kameraknappen er helt gåen, den utfører bare autofokus, og bildet blir aldri tatt, samme hvor langt inn jeg trykker knappen. Mobilen er pent, men mye brukt (den ser strøken ut). Vært slik siden starten av oktober. Jeg anbefaler dermed ikke å kjøpe K750 iallfall. Jeg har inntrykk av at W800 er veldig lik, men det kan jeg ikke si sikkert. 5461090[/snapback] Og JEG anbefaler at du går og får reparert eller byttet mobilen din på garantien, ettersom du åpenbart har et eksemplar som ikke holder mål. Men det blir litt drøyt å generalisere utifra denne erfaringen, synes jeg. Blir som om jeg skulle sagt at "du må for all del ikke finne på å kjøpe en Toyota Corolla, for på min bil har jeg hatt problemer med motoren til vindusviskerne". Er det mot formodning noe galt med joysticken eller andre ting på mobilen, så får man den reparert eller byttet, enkelt og greit. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Og JEG anbefaler at du går og får reparert eller byttet mobilen din på garantien, ettersom du åpenbart har et eksemplar som ikke holder mål. Men det blir litt drøyt å generalisere utifra denne erfaringen, synes jeg. Blir som om jeg skulle sagt at "du må for all del ikke finne på å kjøpe en Toyota Corolla, for på min bil har jeg hatt problemer med motoren til vindusviskerne". Er det mot formodning noe galt med joysticken eller andre ting på mobilen, så får man den reparert eller byttet, enkelt og greit. 5463397[/snapback] Problemet er at jeg ikke har noen midlertidig mobiltelefon. MÅ jeg sende den tilbake til nettbutikken, eller kan jeg levere den på nærmeste SE-verksted og ta med kvitteringen? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Og JEG anbefaler at du går og får reparert eller byttet mobilen din på garantien, ettersom du åpenbart har et eksemplar som ikke holder mål. Men det blir litt drøyt å generalisere utifra denne erfaringen, synes jeg. Blir som om jeg skulle sagt at "du må for all del ikke finne på å kjøpe en Toyota Corolla, for på min bil har jeg hatt problemer med motoren til vindusviskerne". Er det mot formodning noe galt med joysticken eller andre ting på mobilen, så får man den reparert eller byttet, enkelt og greit. 5463397[/snapback] Problemet er at jeg ikke har noen midlertidig mobiltelefon. MÅ jeg sende den tilbake til nettbutikken, eller kan jeg levere den på nærmeste SE-verksted og ta med kvitteringen? 5463580[/snapback] Ring og hør! De bør uansett kunne låne deg en mobiltelefon som du kan bruke mens din er på reperasjon. Bare ikke regn med å få låne det siste, hotte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå