Gå til innhold

[løst]Reklame i signatur?

Anbefalte innlegg

Hei

Bare lurer på om det er lov med reklame i signaturen?

Vet at det ikke er lov i poster, så jeg tviler... men vil være sikker.

PS. var usikker på hvor jeg skulle legge denne, men som dere ser... så endte den her

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er riktig sted å legge dette spørsmålet, men svaret er nei. Det er ikke lov å ha slikt i signaturen.

Men om du har en personlig nettside som du ikke tjener penger på eller lignende, så skal det gå ann å ha den der - spør i såfall en moderator i PM før du legger den ut.

Forøvrig har vi en egen plass i profilen for maskinvarespecs, jeg har flyttet disse fra din signatur og dit - da det er der de skal være :).

Lenke til kommentar

Ikke ment som kverulering, men av ren nysgjerrighet:

Er det ikke en stund siden forbudet mot maskinvare i signaturen ble opphevet?

På den annen side er det sikkert en grunn til at nettopp et slikt felt beregnet på dette finnes i profilen, og dessuten vet vel moderatorene best. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Dette er riktig sted å legge dette spørsmålet, men svaret er nei. Det er ikke lov å ha slikt i signaturen.

Men om du har en personlig nettside som du ikke tjener penger på eller lignende, så skal det gå ann å ha den der - spør i såfall en moderator i PM før du legger den ut.

Forøvrig har vi en egen plass i profilen for maskinvarespecs, jeg har flyttet disse fra din signatur og dit - da det er der de skal være :).

5445152[/snapback]

i signaturen kan man ha ALT man vil, også maskinvare om man ønsker det, det er ingen retningslinjer som motsier det. så om en bruker har lyst til å ha maskinvare teksten sin i signaturen kan ingen stoppe han/hun.

EDIT: sorry. leste over at du. beklaget dine synder :tease:

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...