Mixy Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hei Bare lurer på om det er lov med reklame i signaturen? Vet at det ikke er lov i poster, så jeg tviler... men vil være sikker. PS. var usikker på hvor jeg skulle legge denne, men som dere ser... så endte den her Endret 16. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dette er riktig sted å legge dette spørsmålet, men svaret er nei. Det er ikke lov å ha slikt i signaturen. Men om du har en personlig nettside som du ikke tjener penger på eller lignende, så skal det gå ann å ha den der - spør i såfall en moderator i PM før du legger den ut. Forøvrig har vi en egen plass i profilen for maskinvarespecs, jeg har flyttet disse fra din signatur og dit - da det er der de skal være . Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Ikke ment som kverulering, men av ren nysgjerrighet: Er det ikke en stund siden forbudet mot maskinvare i signaturen ble opphevet? På den annen side er det sikkert en grunn til at nettopp et slikt felt beregnet på dette finnes i profilen, og dessuten vet vel moderatorene best. Endret 16. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Så vidt eg hugsar vart det tillate å ha hardware specs i signaturen, gjeld denne plutseleg ikkje lengre? Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=&s=hardware.no Endret 16. januar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Beklager, her tok jeg feil . Ingen problemer med specs i signatur. Men det greieste er jo å ha det i profilen. Endret tilbake og beklager. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) ...pAA...lAAv...sAA...vAEreHar du ikke æ,ø og å? Utrolig slitsomt å lese dette du skriver. EDIT: Du hadde det visst for noen dager siden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523727 Ett eller annet program som erstatter teksten din? Endret 16. januar 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Nei, grunnen til at jeg ikke hadde æøå var pga at tråden ble startet fra min PSP. Sorry. Endrer det nå. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Reklame i signatur er ikkje lov, sjølv linking til bruktmarkedet er ikkje tillatt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Dette er riktig sted å legge dette spørsmålet, men svaret er nei. Det er ikke lov å ha slikt i signaturen. Men om du har en personlig nettside som du ikke tjener penger på eller lignende, så skal det gå ann å ha den der - spør i såfall en moderator i PM før du legger den ut. Forøvrig har vi en egen plass i profilen for maskinvarespecs, jeg har flyttet disse fra din signatur og dit - da det er der de skal være . 5445152[/snapback] i signaturen kan man ha ALT man vil, også maskinvare om man ønsker det, det er ingen retningslinjer som motsier det. så om en bruker har lyst til å ha maskinvare teksten sin i signaturen kan ingen stoppe han/hun. EDIT: sorry. leste over at du. beklaget dine synder Endret 22. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg