Gå til innhold

Problemer ved oppstart

Kapteinen

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bygget en PC der jeg har bl.a brukt hovedkortet MSI K8N SLI-FI. Operativsystemet er installert og den funker. Jeg har trådløst mus og tastatur som er tilkoblet med USB og det er her problemet ligger. Jeg kan IKKE ha tilkoblet noen som helst USB i pcen når jeg trykker ON for da stopper den og jeg kommer ikke lengre. Jeg må faktisk vente til jeg er helt inne i windows før jeg kan plugge i noe som har med USB å gjøre. Vanvittig irriterendes, også fordi at jeg må ha et ordinært tastatur tilkoblet så jeg ikke skal få error under oppstart. Jeg har sjekket flere ganger i BIOS at den skal boote fra HD og ikke fra USB. Noen som har vært borti dette og vet om en mulig løsning? Takknemlig for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sjekket i BIOS angående å enable usb legacy support (det sto på en liknendes måte) og den står på enable. Jeg har heller ikke funnet alternativet om at den skal skippe tastatur error, men uansett må jeg dra ut av USB kontaktene før oppstart som jeg begynner å bli lei av. Jeg har også oppdatert BIOS (tror iallfall jeg har gjort det rett, det var gjennom noe MSI liveupdate).

Så jeg vet ikke....kanskje jeg burde reklamere på HKet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...