flekken Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei, Har en Zonyericsson Z800i som jeg gjerne vil bruke som en mp3 spiller. Har en gammel mp 3 spiller som jeg vil flytte noen sanger over fra. (til min nye Sonyericsson Z800i) Men, problemet er at noen av disse låtene er i wma fil, disse lar seg ikke spille av på min nye mobil. Noen som vet hvordan man kan endre disse fra wma til mp3 ? om det i det hele tatt er mulig ?? Vet ikke noenting om sånt. Er det formatering det heter ? Hvis noen har noe tips, blir jeg meget takknemlig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei. Dette har egentlig ikke noe med mobiler å gjøre, men, men. Nei, det heter ikke Formatering. Det heter Konvertering. Du konverterer en fra fra wma til mp3 format. (hvis du ser det slik heter det Format). Hvis du vil konvertere en sang fra et format til et annet format vil jeg anbefale deg Easy CD-DA Extractor 9. Denne er sinnsykt bra. Den koster noen kr da men. Kommer ikke på Freeware Konverterer her og nå. Lykke til. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 http://justfuckinggoogleit.com/ Convert *.wma to *.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå