Hansa92 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Ja, emnetittelen sier egentli det meste... Det har seg sånn at jeg nett har fått meg ny mobil (Samsung D600). Så, når jeg sender meldinger, så forsvinner de liksom bare... Ingenting i utboks, og ingenting i sendt-boks Noen som hvet hvordan dette kan fikses? evt. har hatt problemet før og har fiksa det? Alle hjelpende svar tas imot med åpne armer Endret 15. januar 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg vet ikke om man kan gjøre dette automatisk, men hvis du bruker venstre valgtast når du skal sende får du bl.a valgene -kun send -send og lagre osv Da velger du nr 2 Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg vet ikke om man kan gjøre dette automatisk, men hvis du bruker venstre valgtast når du skal sende får du bl.a valgene-kun send -send og lagre osv Da velger du nr 2 5445991[/snapback] Tusen takk! Funka bra det... :!: Noen som vet om dette går an å gjøre automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå