Procli Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Heisann! Nåen som har noen gode erfaringer med Nex II mp3-spilleren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har akkurat bestilt meg den så jeg gleder meg som en liten baby Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har hatt min i over et halvt år nå, og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Hadde vært flott om du hadde gitt en liten rapport om du syns den var bra eller ikke. Jeg har også nemlig store planer å kjøpe den. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Positivt: - Lang batteri levetid (ca 15 timer) - relativt liten og lett - Knallbra display - med lys (til og med "Spectrum analyzer") - Den fungerer som en bærbar harddisk - plugg den i USB porten, og windows finner "removable storage device" - og da kan du browse den som en vanlig harddisk. - Bra lyd i de medfølgende "hodetelefonene" - Compact flash - Mye billigere enn andre minnekort! - du kan bytte "skins" (følger med 4 stykk - og du kan jo enkelt lage nye selv) - prisen! 1000kr er jo ingenting. - sikkert mer jeg ikke kom på nå... Negativt: - Den er litt kantete :smile: - Frontierlabs er treg når det gjelder utvikling av nye programvare - det står i manualen at de skal legge ut nye "visual plugins" på hjemmesiden, men det har de ikke klart å lage enda. - kommer ikke på mer. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå