jorgenhm Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å få høyere lyd en det jeg har nå på mitt headset. Det er snakk om PC, og headsetet er et Sennheiser PC150. Jeg har innbygd lydkort på hovedkortet, som er et DFI LanParty NF4. Jeg har selvfølgelig satt lyd på fult på headsetet, nede i hjørnen på start-baren, og inni selve winamp. jeg syns allikevel lyden er litt lav. finnes det et program som kan booste lyden litt, slik at jeg kan få den høyere? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Bruker du msn videocall? Jeg dempet nettopp lyden da jeg snakket med en kompis der og etter samtalen var ferdig var det ganske stille i headsettet mitt, helt til jeg gikk inn på lydinstillingene på msn, da løste det seg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Har du sjekket at både slideren for volum kontroll og wave/master slideren er oppe? Endret 16. januar 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, har skjekket alt det der. Og bruker ikke MSN videocall Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det nytter ikke å finne et program som booster lyden. Kanskje litt, men dessverre er det i ditt tilfelle slik at headsettet er for tungdrevet i forhold til den innebygde forsterkeren på lydkortet ditt. Vurder en ekstern hodetelefonforsterker. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vet du om noen hodetelefonforsterkere? Er de bærbare. Faren min har en Diskman som det er litt lav lyd på. Kan han bruke en hodetelefonforsterker da? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Her har du en hodetelefonforsterker, dette er den billigste du kan få tak i tror jeg. Jeg har selv bestilt fra denne nettbutikken og det fungerte som snus! http://www.soundprofessionals.com/cgi-bin/gold/item/BOOSTER Selve forsterkeren fungerer helt ok Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Du har jo også REGA.. Link (1,995,- NOK) Edit: Vel, billig er den kanskje ikke.. men REGA er et knallmerke. Endret 27. januar 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Takk for linker, jeg hadde ikke tenkt en så dyr som rega, og jeg ville ha den portabel. Den Boosteroo ser bra ut, ikke dyr heller, du sier "selve forsterkeren fungerer helt ok", er det noe som ikke er så bra med den? Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Først og fremst lyden. Endret 30. januar 2006 av headgeek Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Joda jeg er veldig fornøyd med forsterkeren, det eneste er at den suser noe når den ikke har noe input, men dette blir borte når man spiller musikk. Til denne prisen kan disse anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå