Håkki Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tenker på å kjøpe logitech G15, men lurer på en ting. Kommer G15 med norsk layout og hvis ja, når? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Du kan liksågodt kjøpe med dansk layout, samme layouten, bare det at æ og ø er byttet plass på.... Lenke til kommentar
Storli Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det noen som vet noen webshops som har G15 på lager med svensk eller dansk layout ? Ser komplett har svensk versjon , men den kommer ikke på lager før om 2 uker. Alle andre jeg har sjekket ser ut til og selge med amerikansk layout. Lenke til kommentar
veron Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er ganske sikker på at ComputerCity har med svenske taster inne.. Lenke til kommentar
Storli Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er ganske sikker på at ComputerCity har med svenske taster inne.. 5452455[/snapback] Det står "Bemerk at dette tastaturet kun leveres med UK layout!" på sidene deres , pluss at de var vesentlig dyrere enn alle andre. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Ja, no er jo jeg perfeksjonist, så jeg ville helst ha med Norsk Layout (Selv om dansk bare har byttet om på ÆØÅ) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ja, no er jo jeg perfeksjonist, så jeg ville helst ha med Norsk Layout (Selv om dansk bare har byttet om på ÆØÅ) 5453148[/snapback] Bare ø og æ som har byttet plass.! Å står på samme plass Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ja, no er jo jeg perfeksjonist, så jeg ville helst ha med Norsk Layout (Selv om dansk bare har byttet om på ÆØÅ) 5453148[/snapback] Bare ø og æ som har byttet plass.! Å står på samme plass 5456271[/snapback] Same shit. Ville uansett ha alt på "riktig" plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå