Gå til innhold

Superman vs. batman. Hvem vinnner?


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supermann vinner med mindre Batman har kryptonitt.

 

Batman er jo tross alt en vanlig mann med et stort budsjett. Supermann er en alien som kun kan ta skade av kryptonitt.

 

Tenk dere Supermann med like fett utstyr som Batman har..... :smile:

 

Supermann er liksom litt kjedelig, han er jo tross alt uovervinnelig; men så finner fienden kryptonitt..... (y'all know the rest) :wink:

Lenke til kommentar

Vel... Kan bare si at jeg kommer til å se den for å se hvor dårlig de har lagd den. Men, det er enda en stund til, så.

 

Men, det er utrolig tåpelig å putte de i en film sammen, og spesielt når de er MOT hverandre! Er ikke begge på den gode siden, da? Den filmen kan absolutt ikke ha noen bra historie. Sikker på at det blir noe lignende dette:

 

Batman er blitt lei av å slåss mot kriminelle, og er nå en kaldblodig morder, og tyv. Så kommer superman og skal ta ham, også har batman kryptonitt. Så slåss de masse, også vinner superman, også er alt godt.

 

Eller dette:

 

Superman er lei av å redde verden fra en masse onde folk, og har lyst til å bli verdens hersker. Så kommer han med en skikkelig ond plan, også kommer batman og skal ta ham, så får batman tak i kryptonitt, også lurer han superman, og banker dritten ut av ham, og hele verden er som før igjen, bare uten superman.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Quote:


Kjetil Lura skrev (2002-09-11 14:06):

Batman er barnslig ikke tøff.
:lol:


Du vet tydeligvis ikke hvem batman er...

 

Jeg husker jeg alltid så på den når jeg var mindre... Det vil si de goooode gamle seriene som gikk på NRK (1, seff)...

 

Men han hadde dessverre ikke tatt supermann siden han bare er et levende menneske... :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 12:42, Necron skrev:

Vel... Kan bare si at jeg kommer til å se den for å se hvor dårlig de har lagd den. Men, det er enda en stund til, så.


Men, det er utrolig tåpelig å putte de i en film sammen, og spesielt når de er MOT hverandre! Er ikke begge på den gode siden, da? Den filmen kan absolutt ikke ha noen bra historie. Sikker på at det blir noe lignende dette:


Batman er blitt lei av å slåss mot kriminelle, og er nå en kaldblodig morder, og tyv. Så kommer superman og skal ta ham, også har batman kryptonitt. Så slåss de masse, også vinner superman, også er alt godt.


Eller dette:


Superman er lei av å redde verden fra en masse onde folk, og har lyst til å bli verdens hersker. Så kommer han med en skikkelig ond plan, også kommer batman og skal ta ham, så får batman tak i kryptonitt, også lurer han superman, og banker dritten ut av ham, og hele verden er som før igjen, bare uten superman.


Hva tror dere?



 

Historien vil nok gå mer i retning av at det begge er på den "gode" side, men med forskjellige "virkemidler" (Superman som speidergutten, Batman som tøffingen). det er vel der konflikten ligger.

 

Uansett så er filmen utsatt i påvente av Superman filmen (uten Batman)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...