fredriktaalesen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei, har et Creative SB Audigy 2 ZS i pcn min. Ikke hatt noen problemer med det tidligere men etter at jeg formaterte pcn har det ikke virket, jeg har slått opp lyden på alt. Det er lyd når jeg setter inn et annet kort, men så fort jeg tar ut lyd-kabelen og setter den i Creative SB Audigy 2 ZS lydkortet er det ikke lyd. Noen som kan hjelpe meg?! Fredrik Taalesen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Så du har mer enn ett lydkort i PCen? Har du fortalt Windows at du vil bruke Audigyen isteden. Høyre klikk på høyttaler ikonet nederst til høyre og velg juster egenskaper for lyd. Velg så lyd panelet og i den første nedtrekk menyen så velger du lydkortet du vil bruke. AKIRA Lenke til kommentar
fredriktaalesen Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Har gjort det Det er det som er rart.. Må bruke et gammelt lyd kort så det hadde vært greit å fått det nye opp å gå igjen Så du har mer enn ett lydkort i PCen? Har du fortalt Windows at du vil bruke Audigyen isteden. Høyre klikk på høyttaler ikonet nederst til høyre og velg juster egenskaper for lyd. Velg så lyd panelet og i den første nedtrekk menyen så velger du lydkortet du vil bruke. AKIRA 5444712[/snapback] Lenke til kommentar
Tim Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har gjort det Det er det som er rart.. Må bruke et gammelt lyd kort så det hadde vært greit å fått det nye opp å gå igjen Så du har mer enn ett lydkort i PCen? Har du fortalt Windows at du vil bruke Audigyen isteden. Høyre klikk på høyttaler ikonet nederst til høyre og velg juster egenskaper for lyd. Velg så lyd panelet og i den første nedtrekk menyen så velger du lydkortet du vil bruke. AKIRA 5444712[/snapback] 5662078[/snapback] Vet ikke om du bruker det lydkortet som er integrert i hovedkortet, men hvis du gjør det og betegner det som "et gammelt lydkort" så skru det av i BIOS. Trykk DELETE eller F1, F11 foreksempel ved oppstart av maskinen. Hvilken knapp du skal trykke kommer ann på hovedkortet ditt. Inne i BIOS skrur du av det integrerte lydkortet. Når det er gjort fungerer Audigy 2 ZS! Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Fikk du løst problemet? Har lignende problem, men hos meg finner ikke maskinen lydkortet uansett hvilke PCI slot jeg setter det i... Prøver å reinstallere driverne, men sier bare at den ikke finner Audigy 2 ZS kortet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå