DP Rusher Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Når jeg spiller PGR3 live og skal se gamercardene til andre spillere har maskinen min ofte en tendens til å fryse. Skjer sikkert 1 av 10 ganger. Snakket med en amerikaner som hadde hatt akkurat samme problemet. Noen av dere som har merket det? Har ellers ikke hatt noe trøbbel med maskinen. Bør jeg returnere maskinen, og skal jeg returnere den til Elkjøp der jeg kjøpte den eller til Microsoft?? Beklager hvis denne tråden har vært oppe før. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 det er bug i spillet. hjelper ikke å bytte maskina da.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Har vel ingenting med spillet å gjøre, siden man må åpne xbox dashboard for å se gamercardet. Har ihvertall ikke inntrykk av at alle har samme problemet som jeg har. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har vel ingenting med spillet å gjøre, siden man må åpne xbox dashboard for å se gamercardet. Har ihvertall ikke inntrykk av at alle har samme problemet som jeg har. 5444562[/snapback] Det ER en bug med spillet, alle har samme problemet som du har. Bruker du guide button mens spillet laster noe så klikker det. Er ganske kjent bug etterhvert. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 OK Da takker jeg for svar. Men dette er vel noe som blir fikset snart håper jeg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 bør bli patchet gjennom live ja. egentlig rart at det har tatt så lang tid når det er en relativt alvorlig bug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå