Toffen80 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hei å hå ja. Nylig om dagen satt æ å skrudde sammen min "nye" AMD.. fikk skjermbilde og var ganske lykkelig over at den dritten av en kjerne klarte å holde seg hel gjenna monteringa. Men så fikk æ et plutselig blålyst fra hk`et.. inærheten av prosessoren, mens æ da satt å knota rundt i biosen. Hadde ikke noen elektriske dingser i nærheten.. og har drevet såpass mye med data at æ passer på å hålle skruer unna hk`et. Etter mye om og men så konkluderte æ med at systemet var ute av funksjon. Kjøpte straks et nytt hk, iogmed at lyset kom fra hk`et regna æ med at det var feilen. Men skjermen min er enda svart, lurer på om dette kan ha kosta meg cpu/minne/skj.kort.. og hvilken av disse er det størst sjans for at æ har mista. P4 next.. AMD e for folk med sterkere nerver enn meg. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 føle me dæ mainn Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Å æ driter i å være saklig, og kommentarer om pølsefingre klarer æ meg lett uten. Har holdt på med data sia æ lærte å gå.. men AMD bør skamme seg over produktet deres. (sorry hvis noen stolte AMD-eiere ble såret av mitt synspunkt) ;p Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 09:55, Toffen80 skrev:Å æ driter i å være saklig, og kommentarer om pølsefingre klarer æ meg lett uten. Har holdt på med data sia æ lærte å gå.. men AMD bør skamme seg over produktet deres. (sorry hvis noen stolte AMD-eiere ble såret av mitt synspunkt) ;p vil ikke si at du er GOD med data hvis du klarer og ødelegge en AMD cpu, det er jo enklere enn og stjele godteri fra en baby Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 hmm.. hvem sier noe om spydige kommentarer.. ingenting var noengang ment spydig.. og det er sannt som det sies; AMD er ikke så vanskelig.. Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Nå spora det av, vakke meninga å lage en post for å kritisere AMD.. det bare var et utbrudd i frustrasjon :smile: Håpet på at det var noen med større forståelse for kortslutninger og blåe "flash" på hk som har teorier om hva som har gått filleveien. Lenke til kommentar
block Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Det var dårlig gjort å komme noe slikt akkurat nå! Bestilte AMD XP2000 igår :smile: Lenke til kommentar
block Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 ble litt redd jeg... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ødelegge en AMD CPU? Lol.. husker jeg smelte på Aplha'en uten shim. Men nei da.. gikk greit det.. .) Minne brikka har gått føyken? Sjekke alle komponenter etter svarte flekker som ikke skal være der kanskje? Ødela selv en ram brikke. Da gnistra det bra blått ja. Svidde av hele minne sporet. :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Cappo skrev (2002-09-11 13:12):Ødelegge en AMD CPU? Lol.. husker jeg smelte på Aplha'en uten shim. Men nei da.. gikk greit det.. .)Minne brikka har gått føyken? Sjekke alle komponenter etter svarte flekker som ikke skal være der kanskje?Ødela selv en ram brikke. Da gnistra det bra blått ja. Svidde av hele minne sporet. Hvordan klarer dere det, Har aldri svidd eller ødelagt noe på mine pc'er som eg har hatt oppgjennom årene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 01:55, Kjetil Lura skrev:Hvordan klarer dere det, Har aldri svidd eller ødelagt noe på mine pc'er som eg har hatt oppgjennom årene. Det var 'back in the old days'. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Cappo skrev (2002-09-12 08:13):Det var 'back in the old days'. :smile: Ja, Men eg forsto ikke hva du mente med det. :???: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 13:12, Cappo skrev:Ødela selv en ram brikke. Da gnistra det bra blått ja. Svidde av hele minne sporet. :razz: Hehe, har selv klart å svi ram brikka mi! Var litt mørkt i rommet så jeg så ikke helt hvilken vei jeg satt den inn! det endte med at det begynte å gnistre og ryke som ****..! stinka brent ram-brikke i flere dager etter. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Citizenx skrev (2002-09-12 22:12):Hehe, har selv klart å svi ram brikka mi!Var litt mørkt i rommet så jeg så ikke helt hvilken vei jeg satt den inn! det endte med at det begynte å gnistre og ryke som ****..!stinka brent ram-brikke i flere dager etter. Hva skrudde du ikke av pc'en din før du satte rammen nedi slotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå