iMono Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg holder på med en playknapp, og trenger i den forbindelse noen ideer og veiledning fra dere. Hvordan lager man f.eks noe sånn som dette her: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du begynner med en sirkel. Og går videre med blenidng options osv. Du finner mange gode tut's på dette. F. eks her: www.pixel2life.com og her: www.good-tutorials.com Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Har sett på mange tutorials, men hvis du ser på skinneffekten på knappen, så er den litt spesiell. Den blir mer og mer gjennomsiktig hvor lenger man kommer inn mot sentrum av knappen. Lyskilden helt nede er også ganske spesielt laget. Noen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Poenget med tutorials, sånn jeg ser det, er å lære fremgangsmåter og prinsipper som du kan bruke på andre ting og måter enn å få et identisk bilde som det tutorialen gir. Hvis du skjønner hva jeg mener... Har f.eks. gått gjennom en G2 Tux tutorial uten å kunne lage noe annet enn en G2 Tux, så har du strengt tatt ikke lært noe som helst nyttig... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Sånn gjør jeg: Lager en nøyaktig kopi av en tutorial, prøver så uten tutorial, prøver og prøver, så legger jeg til min egen touch. Så leker jeg meg med blending osv.. Så tilslutt, lager jeg min helt egen variant.! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Men er det ingen som har laget eller kan lage/vise meg hvordan man lager slike gløde effekter og skinneeffekter som WMP 11 har? Lenke til kommentar
timitim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Men er det ingen som har laget eller kan lage/vise meg hvordan man lager slike gløde effekter og skinneeffekter som WMP 11 har? 5448514[/snapback] Prøv med en kvit bakgrunn og ein gradient som går fra blå til gjennomsiktig. Og ein gradient på refleksjonene og. Eller noe i den dur. Endret 16. januar 2006 av timitim Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er vel i hovedsak brukt en del radial gradients der, er som oftest det man bruker for å få til effekten av at ting er runde. Du kan da vitterlig søke på good-tutorials.com eller pixel2life.com for å finne noen saker. Søk på "sphere" eller "orb", så finner du helt sikker noe Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Ble ikke så bra, men skal fortsette å prøve. Endret 18. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg har laget en ny: Endret 18. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå